... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

یه احتمال !!

گاهی وقتا انقد به سقف زندگی٬ اندیشه و مرام آویزون میکنیم که زیر آوارش٬ کف زندگی هم از کف مون میره ... 

به این میگن با دست خود گور خود را کندن !!

نظرات 6 + ارسال نظر
بابایی یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 14:11

و گاهی آنقدر با این آویزه‌ها ور می‌ریم که یادمون میره قرار بود اینها اتاق رو برای ما روشن کنند که در آن زندگی کنیم نه اینکه زندگی‌مون بشه ور رفتن با این آویزه‌های شکستنی و رفتنی.

حیران یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 20:09 http://heirane.mihanblog.com/

حرف بابایی هم خیلی قشنگه
می گن بهتره خود ادم قبرشو برای خودش بکنه
سقف زندگی ما یه اندیشه و مرام (و باور)بیشتر ازش اویزون نیست که فکر نمی کنم خراب بشه

خوب جای خوشحالی داره

بیم موج یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 20:14 http://bimemoj.blogfa.com

اما من فکر می کنم ما باید همیشه به سقف زندگی فکر کنیم. بگذار اون کفش هم از کف مون بره! به اون که نمی گن زندگی؟!
یا هم یا هیچ!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به سقف فکرکنیم ولی انقدر!!!!!!!!!!!!
شاید نه

[ بدون نام ] دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 11:20

عموما با نظر شما موافقم . زندگی حتی مکتبی ترین نوع آن جمع بین زیستن و معنویت و کنش اجتماعی است. سهم هر سه باید به درستی داده شود. و چه خوش فرموده مولا علی درباره تقسیم زندگی به سه قسمت.

مست شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 17:59


اینو خوب گفتی اساسی

جای شکرش باقیه !

مست یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 00:43





اونقدرها هم بی لطف نیستم دیگه بانوی کوچک

از انصافتون متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد