... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

فرشته

امروز فرشته خوابگاه ملوله   

همون که مرهم همه ملولهای خوابگاه است  

امروز فرشته خوابگاه کز کرده گوشه اتاقش    

امروز فرشته مون در سکوتش می تپد  

در قطرات شبنم می تپد  

و من نشونی دل شو مرتب از مسیرآسمون میگیرم  

و خاطرش ...

خاطرش یه جایی اون ورآبهاست  

یه بیمارستان  

یه تخت  

یه دست و یه پا  

که قراره همه توان بشر خرج موندنشون بشه   

راستی به کدومیک باید چنگ زد ؛ 

دست خدا یا دست بشر !؟  

  

 برای فرشته زمینی مون دعا کنید ...

نظرات 5 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 21:59

اندوره دیروز را فراموش کن چراکه امروز را داری
برای امروزهم ناراحت نشو چراکه فردا خواهد آمد
برای فرداهم اشک نریز امیدآن داشته باش که فردا می خندد
و خنده فردای تو دیروزرا از خاطرت خواهد برد خواهر عزیزم زهرای فرشته !!

تشکر عزیز
نظرت و برای فاطمه میخونم

هم اتاقیت ساجده چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 22:18

ازخدایی که اسمش شفاست میخوام فامیلت و زودتر شفا بده
و تبسم بازم رو لبت نقش ببنده
دوست دارم

سپاس عزیز
ماهم دلمون واسه تبسم فرشته تنگ شده

زهرا - مزاحم همیشگی اتاقتون - چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 22:22 http://www.tsar.blogfa.com

فاطمه جون یا بقول لیلا فرشته جون سلام
ازخالق و مبدء اول میخوام که درسلولهای ناتوان فامیلتان حیاتی دوباره بدمد .

آمین
سلام و
تشکر زهراجون


راستی خودمونیم تو چرا اینقدرمزاحم میشی بروبشین اون نصفه دیگه تو آپ کن بچه جون

on behalf of Nigeria چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1389 ساعت 22:35

oh frshtey we are pray for god to give health to ur cousine

thank you alot

بیم موج پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:50 http://www.bimemoj.blogfa.com

یا من اسمه دوا و ذکره شفا
آرزوی سلامتی دارم برای فرشته خوابگاه دختران

و آخر اینکه:
باید به باب الجوادش چنگ زد...

* * *
همچون نسیم صبح و سحرگاه می رود
هر کس میان صحن حرم راه می‌رود

از هر چه غصه دارد وغم می شود رها
هر سائلی به خدمت این شاه می‌رود

وقتی فرشته‌های حرم بال می‌زنند
از سینه‌های شعله زده آه می‌رود

اینجا بهشت روی زمین فرشته‌هاست
از کوی تو فرشته به اکراه می‌رود

خورشید در طواف حرم، وه! چه دیدنیست
هر شب به پای‌بوسی آن ماه می‌رود

باب‌الجواد راه ورودی به قلب توست
حاجت رواست هرکه از این راه می‌رود

* * *
کمیل امشب صحن ثامن الحج(ع) بهترین فرصت است برای یاد از فرشته خوابگاه
ما رو هم از دعای خیرتون محروم نکنید ...

تشکر
دعاگوییم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد