... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

چرا بعضی هوشها در دقیقه نود بیدار میشوند !؟

نظرات 8 + ارسال نظر
godzila شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:01 http://www.godzila.ir

سلام. وقتتون بخیر. وبلاگ دارید؟ صاحب سایت هستید؟ میخواید درامد مناسب داشته باشید؟ در فروشگاه گودزیلا در فروشگاه گوزیلا هم می تویند هر چی میخواید بخرید هم با تبلیغ محصولات فروشگاه از پوسانت مناسبی برخوردار باشید هر گونه سوالی باشه در خدمتیم. www.godzila.ir www.godzila.ir

rafi شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 17:38 http://www.ava-sc.com

چون مشکل اساسی دارند.
بایستی تعمیر شوند. حال با وسیله یا با القاء
باتشکر
قابلی نداشت

غلط نکنم فنی کاری !!


قابلی نداشت

بیم موج یکشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:39 http://bimemoj.blogfa.com/

چرا بعضی هوشها در دقیقه نود هم بیدار نمیشوند !؟

اینم یه حرفیه هاااااااااااا!!

مسیر عشق دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:26 http://koraim.blogfa.com

سلام
چون وقتی انسان میبینه وقت تمامه با تمام وجود ذهنش را به کار میگیره تا فرصت سوز نباشه ای کاش همیشه فک کنیم دقیقه نود است

عمو عباس دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:21

بیداری هوش؟

عقاب دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 13:33 http://oghabshabshekan.blogfa.com

سلام
خیلی جالب بود
من با اسم عقاب لینک کن .
www.oghabshabshekan.blogfa.com
خیلی خوشحال شدم.
منتظرم.
بای

توحید دوشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 20:59

با اجازه . !!!!!
چرا خیلیا تا دقیقه نود بیدارن ولی اخرش می خوابن ؟؟؟؟؟؟؟
(یا اخرش می فهمن که خواب می دیدن که بیدارن(بیداری در خواب یا خواب در بیداری))
و یا چرا اصلا نگیم که بیداری خواب و خواب بیداری هستش
اصلا چه معیاری هستش که بگیم خواب و بیداری...... ملاک تمایز تو چیه ؟؟؟؟
اصلا شما کدوم خواب و می گین...!!!!!!!!
ویا ×××××(چرا نگیم همه دقیقه نود بیدار می شیم!!!!؟)×××××
((بعضیا می دونن تو خواب خواب میبینن (هوشیارند)... بعضیا غرق در خوابن و فکر می کنن بیدارن))))))))))
خلاصه بعضیا بیدار نمی شن و بعضیا هم بیدار نیستن همه بعد از دقیقه نود بیدار می شن

هان؟
(خیلی وقت بود نظر نداده بودم گفتم یه ذره پر چونگی کنم...ممنون)

خیلیا تا دقیقه نود بیدارن ولی اخرش می خوابن = خب معلومه چون خوابشون میومده ...
اخرش می فهمن که خواب می دیدن = چون از اول تا اخر خواب بودن دیگه ... خوش بحالشو ن که می فهمن ما که شنیدیم الناس نیام اذاماتوا انتبهوا .. یعنی بعد از خط پایان می فهمن
اما اینکه چرا نگیم بیداری خواب وخواب بیداری هستش چون اونوقت همش برای بیدار شدن می خوایم بخوابیم تا بیدار باشیم ...
من کدوم خواب و میگم ؟ خوابی که بیداری نیست و میگم دیگه

چرا نگیم همه دقیقه نود بیدارمیشن ؟ چون کلی نیاز به تحقیقات جهانی داره و فکرم نکنم موسسه تحقیقاتی رغبت به چنین تحقیقی نشون بده ..

بعضیا می دونن تو خواب خواب می بینن ..... چه جالب چند شب قبل کابوس دیدم می دونستم خوابم ولی نمی تونستم باورکنم ازترس مردم و زنده شدم بیدارکه شدم تا صبح نخوابیدم ازترس تکرار تراژدی .. راستی چرا ؟

بعضیا خوابن و فکر میکنن بیدارن .. چون خیلی خوابن خیلی خیلی

خواستم پرچونگی کنم علم انسانی رو بسط دادم.. فقط امیدوارم چشم نشم ...

مست شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:45



هر چی وبلاگت رو بیشتر میخونم و وبلاگ دوستانت که بهت ارادت دارن بیشتر یقین

حاصل میکنم اینجا دنیارو از تو کتابها و روزنامه ها میبینن نه از نگاه به واقعیت بیرون

و خبری از هوش دقیقه نود هم نمیبینم

دو سوی خط هستیم گویا

چه شود

ولی نوشتنت رو دوست دارم
تا هستم بهت سر میزنم نبودم یاد ما کن بانو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد