... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

 

نظرات 5 + ارسال نظر
بیم موج چهارشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:12 http://bimemoj.blogfa.com/

باز که پریشان گشته ای بانو! ...

مرا نه سر نه سامون آفریدند
پریشونم پریشون آفریدند
پریشون خاطرون رفتند در خاک
مرا از خاک ایشون آفریدند

مراازخاک ایشون آفریدند!!!!!!!

دادا پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 16:03

چند وقته زدی تو کار فیلم هندی ها

کاش آخرش هم بالیودی باشه

بابایی پنج‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 21:19

در دلش بود که بی‌دوست نباشد هرگز

شایدم
دردلش بود که بی خویش چه سازد با خویش !!

خسروی جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:38

سه غم آمد سراغم هر سه یک بار..
اما
غم یار و غم یار و غم یار

غریبی و اسیری چاره داره !!

فاطمه***محکم جمعه 8 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 13:08 http://mohkam.blogfa.com

دست من گیر که این دست همان است که من
بارها از غم هجران تو بر سر زده ام ...




روحش شاد

تشکر از لطفت فاطمه جونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد