... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

این جمعه

یه امتحان مهم دارم ولی حس درس خوندن  اصلا ندارم ... 

خدایا دستم به دامنت یه کاری کن وقت داره میگذره !

 

بامحمد رفتم باغ, بهار خالص و ناب چشیدیم ... 

بنظرم هرکه میخواد حیات, زیبایی, نشاط و .. رو حس کنه  هوای بهار رو بچشه ! 

  

بلاخره یعد مدتها امشب ملک سلیمان رو دیدم ...  

ولی نفهمیدم !

   

علم دینی سعید زیبا کلام رو گوش کردم ...  

یه خورده احساس وضوح بهم دست داده  !  

 

به مدد مسنجر کلی صله رحم بجا آوردم ... 

راستی اینجوریشم حسابه  !؟

 

... بقیه اش بماند .

نظرات 9 + ارسال نظر
زهرا شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:41 http://yaghut.blogsky.com/

سلام
خروجیم نیومده
ولی میگن میاد
ما که حسابی مست بهاریم
بخونید
این شبها هم تجربه ی قشنگیه
در کل زنده گی حس قشنگیه
دارم فکرمیکنم چه جوری میشه
به یه حس رمانتیک
از زندگی رسید
بهار که نقد نقده
از اونایی که بی حساب صاحبش ریخته تو دامنمون
هیچی دیگه خوش بگذرونید

سلام زهراجون

فکرکن حتما به جاهای خوب می رسی من مطمئنم
موفق باشی عزیز

خسروی شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 13:12 http://molaght1.blogfa.com

سلام
عذر می خوام اگه ممکنه این کد آهنگ وبتون(شجریان)رو برام بذارید..راستش حوصله گشتن تو پیچک رو ندارم
دقیقا منم مثل شما با آنکه یکشنبه باید گزارش یک ساعتی تحقیقم رو به مدیرگروه بدم که به شدت تهدیدم کرده اما نه خبر از تحقیق هست و نه گزارش آن.. هیچ حسی هم برا تدوین اش نیست

سلام
چشم

خدایا دستم به دامنت حالا که قراره کمک کنی یه کاری کن وقت جناب خسروی هم داره میگذره !

خواب نما شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 13:33 http://khabnama5.blogfa.com

سلام
خوبی؟
سال نو مبارک(البته پیشاپیش)

سلام
متشکر
سال نو شما هم پیشاپییش مبارک

مست شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 16:00

زور نزن خدا نه جات درس میخونه نه امتحان میده

کدوم باغ؟!

مسنجر هم ثوابش نصفه دوبار باید با طرف چت کنی! ;)

سایه ات هم که هم چنان سنگین

خداجای من کارنمیکنه
خدا جای پای منو میتونه محکم کنه !

یه باغ قشنگ

چند باره چت میکنم

حسنا شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 18:56 http://danesh4000.blogfa.com

سلام!
مسنجری حساب نیست..
باید برویم به هنجار سلام کنیم تا یادمون بیاد که قاعده ها چه قدر جالبند .

سلام
می بینم از فلسفه به فقه رو ی اوردی رفیق
کی مرجع شدی من خبرنشدم !؟

مست یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 00:34


جواب کامنتت رو دادم

منظورت رو از سیاه نمایی نمیفهمم کوچک جان

طعنه میزنی این روزها

مست یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:35


تو قدمت رو محکم بردار بعد بخواه جا پایت رو محکم کنه کوچول

حکیمانه بود

قبوله

خسروی دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:25 http://molaght1.blogfa.com

از لطف تون بی نهایت سپاسگذارم

خواهش میکنم

دعا دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:39

سلام
بنظرم هوای بهار حس حیات و زیبایی نمیده
حس شادی ونشاط حس زندگی می بخشه

کاش می تونم وقت را بگیرم

خدا شما را در هر امتحان موفق کنه

سلام دعاجون
باهات موافقم
اشالله می بینمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد