... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

قوی ترین مردان ایران و جهان ! 

 

*********** 

هرچه فکرمیکنم فلسفه شو نمی فهمم ...

نظرات 5 + ارسال نظر
مست جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 http://meykhooneh.blogsky.com


همه چی فلسفه میخواد؟

تو مایه ها فلسفه گالینا بلانکاست
گوشت و مرغ نیست طعم آبش هست
پهلوون نیست باد هیکلش هست

حوصلم سر رفت!

آره همه چی فلسفه می خواد .

مسیر عشق جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 http://koraim.blogfa.com

سلام
فلسفه خاصی ندارد از جمله کارهای بیهوده است که برای سرگرمی انتخاب کرده اند ونمیتوان گفت که ثمره داره در ثانی از نظر جسمی هم برای انها ضرر داره واز نظر غذای روح هم سم است

سلام
به نظر من نه زیباست نه معنی داره .

مست شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:28

کار بیهوده!

من که تو این وادیها نیستم ولی چنین اندامی رو تحسین میکنم

حتی با دوپینگش هم زحمت فراوان دارد و اندام ورزیده بسیار عالی است

غذای روحش هم در تخصص من نیست خوشبختانه!

ولی آدم سالم تو بدنهای سالم و ورزیده بیشتر دیدم

که همه چی فلسفه میخواد!

این رو به یاد داشته باش تا به موقعش دخترم ;)

اووووو وه ....چقدرزیبایی شناسی منو شما متفاوته !!


اتفاقا اندامشون خیلی .....



اره همه چی فلسفه میخواد... نمی خواد ۱؟

خب نمی خواد .... تهدیدم نفرمایید



ولی خداییش همه چی فلسفه میخواد !!

بیم موج شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:47 http://bimemoj.blogfa.com

این یه حرکت انحرافی است که از یک اقدام صحیح به اسم ورزش کردن حاصل شده
اول قرار بود که ورزش کنیم تا بدنمان سالم باشه تا با آن به بشریت و برای خداوند خدمت کنیم و حال خود این تن پروری شده هدف و براش مسابقه هم می زارند.
البته واقعیت آن است که کلا ورزش قهرمانی فلسفه ای جز تن پروری نداره!؟
چه فوتبال باشه - چه وزنه برداری و کشتی و اسکی و ....
نکته دیگر آنکه ورزش در دنیای مدرن پیوند استراتژیکی با تجارت و اقتصاد خورده که اوجش را در فوتبال می توانید مشاهده کنید.
کلا حس رقابت در قدرت یک مفهوم سکولاره که بر پای خود پروری و خودمحوری شکل گرفته و در حوزه آموزه های انسانی و دینی کمتر از اون می تونید سراغی بگیرید.

البته می گویند که این ورزشها موجب تقویت روح پهلوانی در کشور میشه که البته نه تنها ما ندیدیم که تقریبا هیچکس ندیده! اینها که بیشترشون اراذل و اوباشند تا پهلوان!!!!!!!!

البته شاید یه کم بدبینانه دارم نگاه می کنم و فواید دیگری هم برای این تن پروری وجود داشته بشه که بقیه دوستان اون رو کامل کنند!!!

جهت اطلاع عرض کنم که امسال - مسلم دارابی - قهرمان میشه!!!!!


تاحدودی نظرتون قابل قبوله
ارازل اوباش بودنشون رو نمی دونم .

اینکه کی قهرمان میشه نه می بینم نه برام مهمه ...
کلا با دیدن ورزش میونه خوبی ندارم بیشتر موافق ورزشم تا دیدن وروزش ....
البته اینکه مثلا مبارزه رزمی داشته باشی و دوستات تشویقت کنند لذت بخشه و روحیه تو متحول میکنه حسابی !!

علی یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 http://pcbasic.blogfa.com

سلام دوست عزیز

وبلاگ کامپیوتر اصلی پس از تحولات عظیم دوباره آغاز به کارکرد.

شما از لینک های قدیمی ما بوده و هستید.

لطفا به ما سر بزنید.
در ضمن لینک ما از وب شما حذف شده.

سلام

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد