... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

آستان جانان

راهی بزن که آهی بر ساز آن توان زد  

شعری بخوان که با او رطل گران توان زد

نظرات 3 + ارسال نظر
مست یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 14:28 http://meykhuneh

ماییم که اصل شادی و کان غمیم سرمایه ی دادیم و نهاد ستمیم

پستیم و بلندیم و کمالیم و کمیم آیینه زنگ خورده و جام جمیم

محصول تضادیم ..... عاشق تضادیم ....زنده به تضادیم و ...........

ما کلا تضادیم !!!!
قشنگ بود

میترا یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 18:36 http://pouyacarpet.mihanblog.com/

112345678911110245210221سلام
جالب بود
پیش منم بیا
بلاگ من در مورد
کار در منزل برای خانمای باذوقه
اگه خواستی منو با همین عنوان لینک کن و بگو به چه اسمی لینکت کنم
و یه چیز دیگه وبلاگ منو با اینترنت اکسپلورر باز کن که خوشگلتره
منتظرتم مرسی

سوادم اونقد نیست که تعداد سلامتون رو بخونم
ولی خب دو برابرهمون مقدار علیک سلام دوست عزیز

باذوق و خانم خونه نیستم اما چشم بهتون سرمیزنم شاید خدا رحمی کنه و شفا پیداکنم و سربه راه بشم و خانم با ذوق خونه بشم !!


تشکر

عمو عباس دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:53

سرارادت ما و آستان حضرت دوست
که هر چه بر سر ما می رود ارادت اوست

سلام استاد گرامی


برآستان جانان گرسرتوان نهادن
گلبانگ سربلندی برآسمان توان زد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد