... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

روح

روحم رو اجاره دادم حالا موندم با چی زندگی کنم !! 

نظرات 12 + ارسال نظر
بیم موج پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:16 http://bimemoj.blogfa.com

با قفس تن!
... و میزی که به تازگی به پشت آن نشستن تبعید شده ای!!

هذا فراق بینی و بینی !!!


در دلم هست که بی خویش چه سازم با خویش !

مست پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:50


خوبه اجاره دادی نفروختی!

حالا چند اجاره دادی؟! ;)

مثل اکثر مردم بدون روح زندگی کن کاری نداره! یاد میگیری

از زاویه ارقام بخوام جواب بدم اشکم ....

بدون روح نمیشه
به راهی برای آزادیش می اندیشم !!

دعا پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 13:15

کدام زندگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟


زندگی با روح است نه با بیکر خاکی......

واسه همین حیرونم دعاجون

حامد عبداللهی سفیدان پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 19:11 http://www.hamedabdollahi.parsiblog.com

با روح های اجاره ای. این روزها خیلی ها با همین روح های اجاره ای سرمی کنند.

مست پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 23:55


حرفا میزنی دخترم

تازه داری از کنار زمین میای رو خط
بذار یه قدم بیای تو میدون بهتر میفته!



مست پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 23:56

حرفا میزنی دخترم

تازه داری از کنار زمین میای رو خط
بذار یه قدم بیای تو میدون بهتر میفته!

خط !!!!!!

دمپایی جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 13:21

ما برای اندیشیدن زندگی نمیکنیم بلکه می اندیشیم برای اینکه زنده باشیم.

پس مهمترین ابزارزندگی اندیشه است !

.... جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 21:40

فیلسوف می شنود .عارف می بیند .لیس الخبر کالمعاینه!!!!
دلالت فلسفه به ما ورای ماده مثل موضوعش علی و معلولیست
اما شهود اهل عرفان و دیدگاه اهل یقین از باب دلالت تامه معنویست
چه خوش گفته است :پای استدلالیان چوبین بود پای چوبین سخت بی تمکین بود
در هر صورت خواهرم می بایست مثل بانو امین عارفانه و عالمانه بین این دو یعنی برهان و عرفان جمع سالم نمود
تفکر بسیار عالیست چندانکه زنده نیست هر آنکه بدان متصف نیست ولی راه دارد و راه نیز به نور نیاز مند .تفکر عقل است و راه صراط اولیاء و روشنایی علم است
العلم سراج العقل یا تو خواهی علم را فهم گیر چه این تایید حق است مر تو را

دست ما کوتاه و خرما برنخیل

واگن۵ شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:26 http://vagon5.blogfa.com

پول اجاره اش را که گرفتی یک روح تازه بخر از همان هایی که خودت دوست داری با همان شکل و رنگ و بو از همان هایی که همیشه سفیدند و همه دوستشان دارند و کسی به آنها گیر نمی دهد و با آنها گلاویز نمی شود. سبک ترینش را بخر مهربان ترینش را بخر ...

روح روکه اجاره دادی دیگه جایی برای یه روح دیگه باقی نمی مونه دوست من !!

سبزه شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:19

کاری نداره عزیزم
در بست در خدمتیم
با من زندگی کن دیگه
همچنان منتظرم

تو ازخوابگاه بیابیرون اول چون من توبه کردم دیگه خوابگاهی بشم عزیزم !

رسانه و ارتباطات شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 http://www.communicationage.blogfa.com

نوشته جدید وب رسانه و ارتباطات:
تنزل بیش از پیش سطح فرهنگ عمومی و وسعت محدوده رفتارهای هنجارشکن

خسروی شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:41

این عبارت شما منو یاد یه جمله ای از نهج البلاغه می اندازه که آقا فرمود: خذو من اجسادکم و جودو بها ارواحکم..
عجب عبارت نغض و عجیبی ست..
دم مزن تا دم زند بهر تو روح....آشنا بگذار در کشتی نوح

وقتی روحت رو اجاره دادی روح هرچقدرم دم زند صداش بگوش نمی رسه
دلم برای صدای روحم تنگ شده !!
بهتر بگم دلم برای محل گذاشتن به روحم تنگ شده!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد