... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

 خدایا دل بلا بی ٬ دل بلا بی  

گنه چشمم٬ چرا دل مبتلا بی

نظرات 6 + ارسال نظر
مست یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 14:14

رفتی رو حس باباطاهری دخترم

ظاهرا

خواب نما دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:53 http://khabnama5.blogfa.com

دل بی بلا دل مومن نیست
قدر بلا رو بدون ای دل

ایمان و بلا !!

حسنا دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:22

روزت مبارک!!

روز من !!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سبزه دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:24

سلام
زیبا زیبا باده نوشیده شده پنهانی
سلام
من و رسوایی و این بار گناه
تو و تنهایی و آن چشم سیاه
سلام
مرز در عقل و جنون باریک است
کفر و ایمان چه بهم نزدیک است

علیک سلام




علیک سلام

خسروی دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 21:50

به قول شوریدۀ شهر ما:
زدست دیده و دل هردو فریاد
که هرچه دیده بیند دل کند یاد
.....
بساز خنجری نیشش زپولاد / بزن بردیده تا دل گرددآزاد

ان السمع والبصر والفواد کل اولئک کان عنه مسولا

اگه چشمم نکردی دیده بونی
چه دونستی دلم خوبان کجایی

خسروی پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 http://molaghat1.blogfa.com

سلام
با زحمت های ما...

سلام
خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد