... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

اومده بود آبم بده  

غرق سراب کردمش !!

نظرات 7 + ارسال نظر
بیم موج چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:20 http://bimemoj.blogfa.com/

سلام
از این دانشجویان فلسفه همه چیز بر می آید!
نمی دونسته که شما که ظاهری تشنه دارید بدنبال آب نیستید که بزرگانتان گفته اند:
آب کم جو تشنگی آور بدست...

وقتی بین نومن و فنومن معلوم نباشه که چه ارتباطی هست! و هر فیلسوفی یک چیزی میگه مشخصه که آدم غرق سراب هم بشه!




سلام

چوب کاری نفرمایید جناب بیم موج خودم اعتراف کردم به غرقاب سرابم !!

سبزه چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:25

فرض اول شما درختید
فرض دوم شما آب دارید
فرض سوم آب ندارید فقط سراب دارید
نتیجه سراب نمیتونه غرق بکنه
نتیجه دست شاعرا رو از پشت بستین
نتیجه من که هیچی نفهمیدم
نتیجه ذهن غالب بر جسم شده
نتیجه نمیدونم چتونه
نتیجه بگیرید بخواببد
نتیجه سر کار نرید
نتیجه هر کار دوست دارید بکنید مختارید

من که نفهمیدم چی گفتی ننه جون
فقط همینو بگم سراب میتونه غرق کنه
نگو نه که خودم تجربه کردم مگه اونی که اون سراب میدونه سراب نباشه و حقیقت باشه !!

سبزه چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:43

فهمیدم
مث این آفتاب پرستا رنگ عوض کردین

.... چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:40

مولوی از زبان حدیث می گوید :
ذره ای عقلت به از صوم و نماز
..............
شعر سید یه کتاب کامل در عشق و معرفت الله ست
وقت شد ان شاالله

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:27

سلام استاد خدا قوت

سلام
نیاز به این رشته که فرمودید هست درآینده نزدیک به این رشته ها هم پرداخته خواهد شد ولی درنظر داشته باشیدکه نظر من نظرمن است و ازعینک نگاه من ..پیشنهاد میکنم با چند نفر دیگه هم مشورت کنید. البته اگه درتماس بامن باشید میتونم دراینده نزدیک اطلاعات بیشتر رو بهتون بدم .
موفق باشی عزیز
سلام به دوستان برسون .

خواب نما پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 http://khabnama5.blogfa.com

۱- کسی که به نیت آب می آید سراب می بیند پس حتما از شما امید به سیرابی داشته
۲- عاری از آب بودی یا دریغ کردی؟
۳-کسی که با خود آب به همراه دارد سراب نمی بیند
۴- سراب هم با خود امید دارد هرچند واهی
۵- امید زندگی می زاید
۶- غرق در زندگی اش کردی هرچند واهی

جالب بود !

مسیر عشق پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:27 http://koraim.blogfa.com

سلام
مثل همیشه کلمات قصار وپر معنی
یاد یه داستان افتادم که رفت یه شخصی امام معصوم را نصیحت بکند اما موعظه یزرگی شنید وخجل برگشت
دید اونی که خیال میکرد سراب بود
وامام از معدن معرفت سیرابش کرد

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد