... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

یه کم نوشتنم اومده ...

  • قواعد میتونن پتانسیلتو آزاد کنند یا خفش بسازن ...

کاش قاعده ها هوشمندانه تربساطشونو سرراه انسان های بیچاره پهن میکردند .  

  • دیروزسرکلاس٬ گرگیاس رو که واسه بچه ها معرفی کردم یکی ذهنش فوران کرد و ربط روانشناسی و فلسفه رو کشفید٬ تو این مایه ها که اگه مریضای این تیپی بهمون مراجعه کردند بدونیم چطوری باهاشون بحث کنیم !!

همچین حرف بدی  هم نگفت طفلی !  

اصلا من که فلسفه تدریس کنم فیلسوفان و درست ترش سوفسطائیان٬ حتما سراز مطب این روانشناسای بالقوه درمیارن !!

به خودم امیدوارشدم کلی . 

  • بچه های مطالعات زنان هنوز که هنوزه مجازی نشدند ... هنوزچشم براهم .
  • یه زمانی فقط کافی بود بخوای٬ پاتو تویک کفش میکردی تابرسی٬ تا بتونی ... حالا اما ترسو شدی یاشایدم خیلی به حرف و حدیث تجربه هات از واقعیت گوش میدی که زمینگیرشدی ٬ بیا و به رسم بچگیهای ناپخته ات انقدرسنگ لا چرخ پای دلت نزار٬توکل برخدا کن و برو٬ یادت که نرفته خودش گفته : « من جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا»
  • قلک امیدهایی رو که این چند روزه چیدمشون٬ امروز شکستم ... هی٬ بدک نیست میشه باهاش قایقی ساخت و دل به دریا زد ...

  • سرصدای دنیا که ذهنتولای طرح و پروژه و راهبردها وچشم اندازهاش٬ محاصره کنه قفسی میشی ... ذهن محبوس و هوای پروازچنان بلایی سرت میارن که مرغای هفت آسمون به حالت زار بزنن ٬ یکی مدام محدوده میشکنه ٬یکی محدوده زندگی پیش ساخته رونگه میداره ٬ وای خدای من! آزادی هم عجب دشمنای پیداو پنهانی داشته ما نمی دونستیم ٬ چقدرخامیم که دشنمای آزادی رو اون وسط وسطاجستجو میکنیم ٬ باورکن دشمنای آزادی همه جا پرسه میزنن ٬ نزدیک نزدیکت ...دوردورت ٬‌گاهی درلباس یه عادت عادی زندگی ٬ گاهی هم درلباس ساختارهای نامرئی دست ساخته ی قدرت و ثروت و حتی علم !!... خداجونم دارم برای خودم میترسم ... حسرت میخورم ..چشمامو بشور تاهمیشه جوردیگه هم ببینم !!

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
بردیا جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:22 http://jojowrite.blogfa.com

من از فلسفه خوشم نمیاد زیاد
سر بزن
بای

چشم
فرمایش دیگه ای باشه !!

نفس پهلوان شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:10

سلام
قواعد اصلا وجودشون به خاطرشکستن و زیر پا کردن هستند
استاد عکاسیمون می گفت سعی کنید قواعد رایاد بگیرید و سعی بیشتر تا آنها رابشکنید
خیلی عالی وبا ادبیات پیچیده ؟؟؟؟

حسنای عزیزت شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:13

نمی دونم نسبت تبلیغات شترمرغ با وبلاگت چیه؟؟!! هر وقت صفحه ات را باز می کنم، بالای صفحه تبلیغات پرورش شتر مرغ میاد

آی گفتی
منم همین نسبتو هنو ز نکشفیدم حسناجون !!
آهان پیداکردم

شتر مرغ یه سواله ... معلوم نیست مرغه یا شتر ؟

منم که خود میدونی کلن سوالم!!!!!!

مطلبمو نخوندی رفیق !؟

واگن۵ یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:16 http://vagon5.blogfa.com

فکر کنم خیلی کار سختی باشه آدم منظور شما رو بفهمه

شرمنده !

سبزه یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:18

سلام
گزارش هفته ای بود
نه گزارش فکری

مگه جدان !؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد