... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

بی باک بی تاب

امروز یه ارباب رجوع قشنگ داشتم  

یه گنجشک کوچولوی بی تاب بی باک  

از تب و تابش معلوم بود هوای بوروکراسی اداری بدجور مذاقشو آزرده ساخته٬ درست مثل این روح قفسی .  

اومده بود  

تصادفی یا ازبد حادثه نمی دونم  

وقتی ندونی چطوری سرازیه جا درآوردی حتما راه خروج رو گم میکنی شک نداشته باش .. 

مثل جهش های دیالکتیکی خودت  

یادم نمیاد چی شد بند سلسه این زلف خم اندرخم شدی ...  

کدوم کشش ٬کدوم کوشش سبب شد شیرجه بزنی درست وسط حادثه ...  

مزه دلهره ٬ طعم تحیر٬‌بوی شک٬ آوای پرسکون٬ سیمای کدرتضاد٬ جوششی ات کرده حسابی جانم ...  

پس بجوش و بکوش که شاعر گفته : 

بکوش خواجه و از عشق بی‌نصیب مباش

  

امروز راه «گذر» رو به گنجشکک حیرون نشون دادم  

مطمئنم فردا حتما یکی راه «عبور» رو بهم نشون خواهد داد !!  

نظرات 9 + ارسال نظر
قاصدک یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:07 http://dngh12.blogfa.com

سلام لیلا جون کاش گنجشک قلب مرا نیز آران می کردی...

سلام

[ بدون نام ] یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:40

سلام لیلا جان ... تو بودی که پس از مدتهای گذرت افتاد حوالی منزل ِ بارانی ما ؟!!!

ممنونم . . .

گاهی سرکی میکشم به اینــجا و میخوانمت ... اما نمیدانم چرا نظر نمیگذارم ... !!!


دوست میدارم نوشته هایت را ... متفاوتند و من این تفاوت را دوست میدارم ...


شاد باشی ...

مست دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:13

آورین

آهنگ وبلاگت هم آورین

فضیلت دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:03

سلام
میشه به منم راه گذر رو نشون بدین!
آخه بد جوری راهمو گم کردم

به سمت من پربزن فضیلت جون چشم راه عبوروهم بهت میگم
زنده باشی عزیز
خوشحال شدم رد پاتو دیدم

استاذنا دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:25 http://www.ostazona.ir

سلام؛

اما او سالها در درد شیمیایی سوخته و دم بر نیاورده. نحیف و لاغر و بیمار و دردمند شده و آخ نگفته است. بارها از او خواسته­اند که برای گرفتن حق سالها جنگیدن و شیمیایی شدنش به بنیاد برود، اما پاسخ دندان شکن او چنین بوده:

"چه حقی؟ مگر من برای حقوق خودم به جنگ در راه خدا رفته­ام؟ حق من همین درد است. همین رنج. همین چکه چکه آب شدن."

دعا دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 http://maader.blogfa.com

حواستون باشه که راه گزر آسااااااااااان اما
راه گزر سخت و بیچیده ست

واگن۵ دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 http://vagon5.blogfa.com

اگه راه عبوری باشه!!!
بعضی وقتها باید موند و تبدیل شد...

بیم موج دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:31 http://bimemoj.blogfa.com/

سالها دل طلب جام جم از ما می کرد
آنچه خود داشت زبیگانه تمنا می کرد....

راه عبور نزد توست:
بکوش خواجه و از عشق بی‌نصیب مباش...

تو خود حجاب خودی حافظ از میان برخیز...

دست ازطلب ندارم تاکام من براید ....

فاطمه***محکم پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:28

نگفتی تو بودی یا نه ؟!!!

سلام فاطمه جون

منظورتو نگرفتم عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد