... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

غروب٬ خوش بحال اونایی که معتکف شدند !

نظرات 5 + ارسال نظر
واگن۵ شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:22

لبالب کرده ای از می سبو را.
به رقص آورده ای با باد مو را.
چرا پس زیر لب میخواند زینب:
"گلی گم کرده ام میجویم او را" !؟

بوی رحیل امسال حس دیگری داشت برایم !

مسیر عشق شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:34 http://koraim.blogfa.com

سلام
واقعا خوش بحالشون امسال توفیق نداشتم با این جمله شما خیلی غصه ام شد

سلام

دعا شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:35 http://maader.blogfa.com

سلام
من هم معتکف ام...........

در کتابخونه چون امتحان کتابی دارم
دعا کنید

سلام

الهی سال دیگه این موقع امتحان کتابی نداشته باشی دعاجون !

خسروی شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:33

غروب:
الهم اشکو من فقد نبینا و غیبة ولینا..

نیمه شب :
غریبانه نشسته ام بیدار
نهاده سربه شانه دیوار
بهارم می رسد ازره اگرتو بازآیی
زسرمستی غزل سازم ...

این غروب نوش جان !

خواب نما دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:51

خوشبحال اونهایی که هوای اعتکاف در سر داشتند

خوش بحال اونایی که معتکف باهوای اعتکاف بودند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد