... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

قسم به زمان ...


----------------

عصر/1

نظرات 6 + ارسال نظر
خسروی سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:46

ان الانسان لفی خسر..

عمو عباس پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:53

قسم به زمان ، به تارک سپید و بلندش
قسم به زمان به آهوی رمیده زکمندش
قسم به صبح نگاه او ، به شام غمینش
به آیه آیه نگاهی که به خاک فکندش
...

که :
صبحش را می خواهم !

حسنا پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 17:01

قسم به زمان!
قسم به همه ی دوست داشتنی های پیچیده در آن!
قسم به فهم
به حقیقت!
.
.
. صبحش را می خواهم!

الیس الصبح بقریب ؟

ابراهیما معنوی جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 20:25

سلام علیکم
زنده و پایدار باشید من به شما سر می زنم
یا علی مدد

سلام علیکم
موفق باشید
یا علی

بیم موج شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:41 http://bimemoj.blogfa.com/

قسم به زمانه!
قسم به زمانه ی ما! ...

که
عاقبت یکسان نماند حال دوران غم مخور !

دعا شنبه 4 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 13:49 http://maader.blogfa.com

سلام
در دعای عهد ست
انهم یرونه بعیدا ونراه قریبا

صبح خیلی نزدیک ست ....

سلام دعاجو ن
قشنگ گفتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد