... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

دشت ...   

شب٫‌سکوت٬ هوای  بی خودی ...   

دوساعت شارژ٬‌ده گیگ بال پرواز و حسنایی که در همون ام بی اول حل شده  ! 

من بی می ناب زیستن نتوانم  

بی باده کشید بارتن نتوانم  

من بنده ان دمم که ساقی گوید : 

یک جام دگر بگیر و من نتوانم

راستی که بعد ۶ ساعت مشاعره هذیان٬تنها شیرجه زدن دراین بیت ها میتونه نبض روحتو به حرکت بیاندازه ... 

-------------- 

بعد یک هفته موسسه گردی و مرکز شناسی و گروه یابی هسته های پژوهشی زنانه٬داشتیم درکوچه پس کوچه های چند مجهوله مطالعات زنان توبه فلسفه می کردیم که بازتوبه شکستیم .... 

اصلا میدونی چیه همش تقصیر این پروازهمای است بس که گفت : 

 توبه ها را بشکنید آمد بهاران ! ماهم خب جوگیرشدیم دیگه .......

نظرات 3 + ارسال نظر
مسیر عشق جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:37 http://koraim.blogfa.com

سلام
زیبا بود
خدا قوت که این همه زحمت کشیدید

سلام
تشکر

حسنا جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:38

خداییش غرق شدن در آوای مختاباد و سراج و شجر، خیلی بهتر از سمفونی راننده بود..

برای من و تو آره !!

... جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 19:52

"خیال علم "با "علم "فرق می کنه
..
.
.
دوستی که در علوم تجربی سرآمد بود
به من گفت کتابی معرفی کن بتوانم خوب سخن بگویم!!!!
یعنی او می خواهد کتاب بار خود کند و مرکب آن شود
به جای آنکه کتاب مرکب او شود و بدان راه رود
چه بگویم به او!!!!

به نظرم همین که دوست تون برای سخن گفتن خوب دنبال کتاب بوده جای تحسین داره
ادمی که لایه های باطنی رو نمی بینه برای همین سطح زندگی هم که به کتاب پناه بیاره بهترازاینه که زندگی رو هرجورشد طی کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد