... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

؟

چشمای آنتونی فلو از 15 تا 81 سالگی خدا رو ندیدند واسه همین سراز «الهیات و خطا» درآورد و عاقبت بعد 66 سال به «هوش برتر» رسید.

شاعرشرقی ما اما همش خدا می بینه :

 کی  رفته ای  ز دل  که  تمنا  کنم  تو  را

                                            کی  بوده ای  نهفته  که  پیدا  کنم تو را 

باصدهزارجلوه برون آمدی که من  

                                                با صدهزاردیده تماشا کنم تورا

 

 ----------------------------------------

ببین تفاوت ره از کجاست تا به کجا؟!

نظرات 7 + ارسال نظر
وصال شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 13:30

سلام من مرتب میام وبتون اما بی سر صدا برمی گردم
راستی یادتون که نرفتم....همون مبتدی دیگه.

سلام
خوش میاید
حالا چرا بی سروصدا؟!

خسروی شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 15:26

عاقبت یک روز مغرب محو مشرق می شود

عاقبت غربی ترین دل نیز عاشق می شود

شرط می بندم زمانی که نه زود است و نه دیر

مهربانی حاکم کل مناطق می شود
..............................
عیدتون مبارک..جمکران دعا گوتون هستم

عید برشما مبارک

سپاس فراوان

فاطمه***محکم شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 15:54 http://mohkam.blogfa.com

چشم باز کن که جان بینی ...



سلام لیلا جان ...

عیدت مبارک


سلام فاطمه جون
عید شماهم مبارک عزیز

سر درگم شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 16:23

سلام
علت این تفاوت چیه تفکر ، صافی دل
یا علتش (شما می خواهی بگی کوری غربیهاست وتفکر مهتابی شرقی ها)

سلام

من خواستم بگم تفکر ی خدا را اشکار اشکار میدونه طوری که بی نیاز از دلیل است اما اگه اینطوره چرا کسانی باید یه عمر درجستجوی اون باشن و اخر سربهش برسن .

نتیجه گیری شما خیلی گنده است قد من بهش نمی رسه !!!

فاطمه***محکم شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 20:44

"اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن
صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ
فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَةٍ
وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً
حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا"


خدایا، در این لحظه و در تمام لحظات،
سرپرست و نگاهدار و راهبر و یارى گر و راهنما و دیدبان ولىّ‏ات
حضرت حجّة بن الحسن-
که درودهاى تو بر او و بر پدرانش باد-
باش، تا او را به صورتى که خوشایند اوست
[و همه از او فرمانبرى مى‏نمایند]
ساکن زمین گردانیده،
و مدّت زمان طولانى در آن بهره‏مند سازى ...

سلام... میلاد یگانه منجی عالم بشریت مبارکتون ... به امید ظهورش...

[گل]

سلام
برشما خواهر گلم مبارک

وصال یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 00:41

در محضر بزرگانی چون شما ودیگر دوستان سکوت را ترجیح میدهم
اول قدم اموزش شنیدن است
فعلا می شنویم با دقت
دوم تا ببینیم خدا چی می خواد...

چی بگم !؟

طاعون دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:03 http://taoon.blogfa.com/

سلام
با افتخار لینک شدید

پیروز باشید

سلام
پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد