... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

بهانه

 برای پیداکردن جغرافیایی که گنجایش همه بهانه هامو داشته باشه گشتم و گشتم و گشتم تابه خواب پیویستمو بیدارشدم و هی بهانه گرفتم و هی بهانه گرفتم٬ اونقدرکه اهالی آن سامان به جرم زیاده خواهی  تبعیدم کردند به عالم خفتگان چشم چران.

 حالا منم و بهانه هایی که هرشب، درست راس زنگ تنهایی، به کیسه زباله می سپارمشون تامگه پلکهایم به هم بپیوندند و من درکنج رویای خلوتم،  بدورازنق نق مقتضی، مانع های مزاحم، برای خودم٬ «آرمان » شکار کنم٬ دلموارضا ء کنم وسرمو سرافکنده بسازم ...

استادراست می گفت٬ بت ها وقتی هم که نیستند هستند.

نظرات 6 + ارسال نظر
من و تو یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:07 http://www.manoto6266.blogfa.com

سلام ما این وب لاگ رو تازه درست کردیم و تصمیم داریم درباره همه چیز توش بنویسیم پیش ما بیا و با خوندن مطالب نظرخوده تو بگو درباره اون مطلب
اگه خواستی بگو لینکت کنیم و اگه دوست داشتی ما رو لینک کن

سلام
موفق باشید

خسروی یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:07

دراینکه شما خوب می نویسید شکی نیست..د راینکه شما می توانید لحظات خودتون را به طرز ماهرانه ای حکایت کنید شکی نیست اما فهم این حکایت شما توسط مخاطب بخت برگشته واقعا کار دشواریه..البته رفقا به خودشون نگیرن چون لااقل خود من بعضی وقت ها مثل همین پست اخیرتان این مشکل رو دارم..خنگی هم عالمی داره برا خودش

شک دارم ... خیلی هم شک دارم دراینکه خوب نویس باشم .

خواهش میکنم ...

میدونید !
یا باید ننویسم گاهی یا طوری بنویسم که انگار ننوشتم .

خواب نما دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:21

سلام بزرگوار
کدوم سوال منظورتون بود؟
من باید چی رو جواب بدم؟
(لطفا محرمانه)

خسروی دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:19

کوله بارت را بربند!
شاید این چند سحر آخرین فرصت باشد که بشناسیم خدا و بفهمیم که یک عمر چه غافل بودیم،
ای سبکبال در این راه شگرف، در دعای سحرت در مناجات خدایی شدنت، هرگز از یاد نبر من جامانده
بسی محتاجم

درسکوتی که دلت دست دعا باز نمود
یاد ما باش که محتاج دعاییم هنوز

عمو عباس دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:59

سلام دخترم . سلام لیلای گرامی

سلام براستادگرامی

بی صبرانه منتظرحضورمجدد شما دردنیای مجازی هستیم تا شاگردی کنیم کوله باری از تجربیات ارزشمندتان را .

طاعون چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:55 http://taoon.blogfa.com/

سلام
خیلی زیبا لحظه‌هایت را به تصویر کشیدی. به این قدرت قلمت تبریک می‌گم.

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد