... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

اناالطرید الذی آویته  

------------------------

چقدرخوبه که تو هستی و من هنوز هوای تو رو دارم.

نظرات 9 + ارسال نظر
duaa جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:56

چقدر خوپه که تو هستی اما من ترا گم کرده ام ....

من کی ام؟؟؟؟؟
آهنگ قشنگی گزاشتید.

سلام دعاجان
دعا یادت نره

حسنا جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:10

یه هنوز این وسط جامونده رفیق!!!خوبه که هنوز تو هستی و هنوز هواتو دارم!!

رو دستم داری میزنی ها!؟

طاعون شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:13

خدایا سال آینده چه برایم تقدیر می‌کنی؟ این چند سال بی تقدیر گذشت.

مطمئنید!؟

duaa دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:43

شهادت مولای کاینات تسلیت عرض می کنم

یا علی

تسلیت می گم

duaa دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:48

به تو احتیاج دارم....
جز تو هیچی ندارم خدا...


محتاجم به دعا

علی دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:26 http://pcbasic.blogfa.com

سلام.

حالتون خوبه؟؟
طاعاتتون مقبول درگاه حق باشه.انشاا...

پست آخر وبلاگ ""سلام و خداحافظی"" منتظر نظر شماست....

التماس دعا
یاحق

سلام
طاعات قبول

بیم موج سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:56 http://bimemoj.blogfa.com

به صفای دل رندان صبوحی زدگان
بس در بسته به مفتاح دعا بگشایند

درهای بسته بسیاری پیش روی ماست
دعای کنید!...

آنانکه سنگ را به نظر کیمیا کنند
(حتما شود )که گوشه چشمی به ما کنند

طاعون چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:50

این سالها واقعا نفهمیدم قدر و تقدیر یعنی چه؟
خدا خودش خوب گفته: و ما ادریک ما لیله القدر!!!!!
اما یه چیزو فهمیدم. خیلی امسال حال کردم. سال آینده شک ندارم وضعم فرق خواهد کرد. چون یه چیزو فهمیدم.

انشالله

طلبه ضد چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 23:44 http://talabe7.blogfa.com

انا هو انت
..

بله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد