... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

« قدر » و قدرِ نت !

درلابلای گفتگوهای رمضانی و قدری٬ دوستی ذره بین دستش گرفته بود «دجال» و هویت اونو ازمیون حرف و حدیثای جورواجورملت رصد کنه٬ دوستی دیگه از احتمالات گفت و اینکه ظاهرا دجال همون اینترنت است شاید...  

اون شب نتونستم بپذیرم٬ گذشته از لزوم و اهمیت چنین مباحثی که جای بحث داره٬ گفتمش: خداییش کاربردهای مثبت اینترنت رو بزارکنارکاربردهای منفی اش بعد نظر بده٬‌ببین همچین نگاهی قابل دفاعه ؟!  

دوستان وبلاکی ام که حتم دارم قدرها دارن نزد صاحب قدر و مقدّر امور٬‌این روزها ازیادکردشون گفتند و دعاهایی که داشتند درحقم و من جامانده از قافله رو امیدوار ساختند .  

امشب که کامنت هاشون رو می خوندم باردیگه ایمان پیداکردم نت برای من دجال نیست.  

ازهمه کسانی که منو دردعاهاشون جا دادند تشکر می کنم. برای همه تون دعا کردم .

نظرات 4 + ارسال نظر
مستفید جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:36 http://mostafid.blogfa.com/

سلام علیکم و رحمة الله
عباداتتون مورد قبول درگاه الهی
با بحث تفسیر ادبی از ابتدای قرآن
موفق باشید...

مسیر عشق شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:28 http://koraim.blogfa.com

سلام
کسی که میگوید نت دجال است نت را نشناخته
این حرف مثل این است که بگویی دنیا دجال است
نت یه ماکت تمام نماییی دنیایی واقعی است
ما که دعا گویتان هستیم
یادی از کویر دل ما هم کردی؟

سلام
دعاگویم

خسروی شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 14:38

رگ رگ است این آب شیرین آب شور
در فضای «نت »می رود تا نفخ صور..

سلام..

سلام
قشنگ بود

مسافر غریب پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:47 http://domybest.blogfa.com

سلام دوست من
به نظر من دجال هر جریان بد منفی می تونه باشه
و باز به نظر من نت فواید زیادی هم می تونه داشته باشه
باید ادم درست استفاده منه
وبلاگت رو دوست دارم
لینکش می کنم با اجازتون خانوم
در پناه حق پایدار باشی
بازم میام پیشت

سلام
لطف دارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد