... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

دل دوری !

  • همه٬ کوه رو نماد استقامت می دونن٬‌این یعنی نیمه پرلیوان رو می بینن ولی من کوهها رو که می بینم حس جاماندن بهم دست میده٬ بیننده بودن صرف٬ سخته یه گوشه بشینی و فقط تما شاگر حرکت باشی بی آنکه اجازه داشته باشی یه ذره ازجات تکون بخوری ... شایدم این دو تصویر٬جدای ازهم نباشن بلاخره نفس همین مساله که حرکت و التهاب پیرامون٬ تحریکت نکنه و تو بتونی احساسات خودتوکنترل کنی واسه خودش کلی افتخار میتونه بیافرینه ... 

 

  •  همسفرم وسواس عجیبی داره برای تنظیمات محیط اکسترنال خودش٬ ازاول سفر تابحال همش کیف و وسایلشو مرتب می کنه٬کیف من اما آرزو به دلش موند یه بارم که شده محلی بهش بدم و دستی به سرش بکشم٬ مساحت درون٬ بدجور منو دورخودش می گردونه ...  

نظرات 12 + ارسال نظر
طاعون دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 14:53 http://taoon

سلام

همه در حال حرکتند حتی در اوج سکون حرکتی از بیرون بر ما وارد است. سکونی که همیشه احساس میشود. سرابی صرف است.
اگر در حرکت باشی که ساکن نیستی.
و اگر ساکن باشی، چون در حرکت نیستی بازهم ساکن نیستی بلکه در حال حرکت به عقب هستی.
محرک کسی است همیشه حرکت رو جلو باشد.

سلام
قبول دارم یه جورایی

حسنا دوشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 23:17

قدر منو بدون رفیق!!

اونو که حتما !!!!!!

دادا سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:55

محیط اینترنال ما پراکنده تر و درهم و برهم تره. یه نگاهی به چیزهایی که خودت مینویسی بکن! ببین چقدر علامت سوال و خط - نقطه وسط حرفها و احساس های ما خونه داره ؟ عجیب اینه که یه عده ای هم بس مشتاق بیشتر کردن این همه پراکندگی و خستگی و سوال و گیجی هستند. همش تو رو به متلاشی کردن ذهنت میخونند. همش برات نسخه های بیخیالی میپیچند . آب نبات های شیرین زندگی کردن . باید به خودمون بیام. جالبه برای اینکه این پراکندگی کثیف و لجن رو پاک کنیم چاره ای نداریم جز به خود آمدن . و برای به خود آمدن باید خودیت خودمون رو در دستمون بگیریم. سوارش بشیم ازش منتزع بشیم. یعنی همون بیخودی . مگه نشنیدی که شناخت ابژه اولین قدم سلطه براوست. پس شناخت سوژگی خود هم باید اولین قدم تسلط براو باشد. من عرف نفسه فقد عرف ربه  

خیلی نیازمندم بیشتربدونم درباب شناخت سوژگی خود ٬ خیلی ... خیلی !!

بیم موج سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 19:24 http://bimemoj.blogfa.com/

سلام
سفر خوش بگذره!

این شعر زیبای مرحوم قیصرامین پور تقدیمتان:

کوه پرسید ز رود
زیر این سقف کبود
راز ماندن در چیست؟
گفت در رفتن من

کوه پرسید: و من؟
گفت : در ماندن تو
بلبلی گفت: و من؟
خنده ای کرد و گفت:
در غزل خوانی تو

آه از آن آبادی که در آن کوه رود
رود مرداب شود
و در آن بلبل سرگشته سرش را به گریبان ببرد
و نخواند دیگر!...

من و تو بلبل و کوه و رودیم
راز ماندن جز در
خواندن من
ماندن تو
رفتن یاران سفر کرده یمان نیست بدان!...

سلام
تشکر
قشنگ بود

کلمات چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:06 http://kalamatt.blogfa.com

حرکت خوبه به شرط اینکه تو اونو ایجاد کنی . با فکر . با اراده. با تصمیم قبلی... حرکت بده وقتی که دیگران اونو در تو ایجاد کنند. بدون فکر . بدون اراده. بدون تصمیم قبلی... من انسانهای بزرگ رو که می بینم یاد کوه می افتم. با اون نگاه عاقل اندر سفیهی که کوه به دشت می کنه. همیشه فکر می کنم که برای کوه های بزرگ و مغرور اصلا مهم نیست که داره چه اتفاقی اطرافشون می افته و اتفاقات همیشه کوچکتر از اون هستند که بخواند کوهها رو تکون بدهند.

هرحرکتی محرک میخواد
محرک میتونه خود با غیرخود باشه
درهرصورت مهم اینه که مدیریت حرکت دست خود آدم باشه

حسنا چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:47

مگر کیف هم داری؟ چیزی که من می بینم شبیه خورجین های قدیم است که هر چیزی تویش پیدا می شود از لب تاب گرفته تا...

یاد کشکول ام فروره استاد فقیدمان افتادم رفیق !!
و باز دلم براش خیلی تنگ شد
روحش شاد شاد

خسروی چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 14:05

سلام..

سلام علیکم

علی چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 17:35 http://pcbasic.blogfa.com

............@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
..............................@
منتظرتونم، حتما نظرتون را درباره این مطالب جدید بنویسید

سلام
چشم

duaa پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:10

هر شی در حال حرکت ست ٬ به سمت فنا یا بقا
همینجور انسانها درحال حر کتند گرچه میخواهند یا نه !
نمیشه برای چند لحظه توقف کرد
کوهها !!!!!
حس خود پسندی و غرور و بی حسی میدند

سبزه پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 14:46

سلام
دوباره مشهدم و دوباره پرم از حسرت دوری از حسنا
حالا غریبتر از خیلی وقتهام
فرصت نشد برا خدا حافظی خدمت برسم

سلام
تحمل بایدت عزیز

خسروی شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:03

سلام همسایه !

پناه همه ی بغضها و خنده های بی دلیل

آمدم فقط بگویم :

کفشهایم به این خانه عادت کرده اند و دلم گره گیر این غزلهاست

دست و دلم نمی رفت به نوشتن از باران وقتی آسمان بغضش را فرو می خورد...

حالا که باز می آیی برایم یک بغل پر از یاس بیاور کنار سجاده می گذارم

و یک دل سیر می گریم

سلام

سبزه شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 16:24

راستی بنا بر نص صریح قرآن کوهها حرکت میکنن
گفتم بگم نگی نگفتی

الان یا درقیامت ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد