... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

تازه کشف کردم

خیلی از خطاهای شناختی ما ناشی از کاربرد غلط زبانه

یه سد اساسی میون ما و فهم متون دینی مون زبانه

یه دیوار حائل میون ما و علم و فلسفه زبانه

یه لایه زخیم میون ما و فرهنگ شرقی خودمون؛ مثنوی، گلشن راز،شاهنامه و ...، زبانه

انبوهی از شکاف های ارتباطی ما معلول عدم کاربرددرست زبانه

ای خدا !!

پیامبری بفرست که معجزه اش آموزش زبان باشه.

____________

وزآتش سودای دل

ای وای دل، ای وای من

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 21:01 http://abdiamond.blogsky.com

دوست عزیز واقعا وبتون جالب بود خیلی خوشم اومد

خوشحال میشم به وب منم سر بزنید

چشم

حسنا پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:46

درباره ی رنگ ها رو بخون!

نفهمیدم حسناجون

بیم موج شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:40

اگر قرار بود خداوند همه دعاهای بندگانش را مستجاب می کرد اون وقت دنیا چه شکلی می شد!!!؟؟؟؟

ازاین که الان بود مطمئنا بهتر نمیشد


خودش قشنگه همه چی رو قشنگ و موزون و براساس درست افریده ...
این دعای منم ازسر درد دل با خدا بود فقط .

رسانه و ارتباطات شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:26 http://www.communicationage.blogfa.com

فرهیختگان اندیشمند
" راهکارهای تقویت و گسترش ارتباطات میان فردی " را در وب رسانه و ارتباطات
به آدرس www.communicationage.blogfa.com ملاحظه و مطالعه فرمائید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد