... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

کندوی کامت را بیار

درکام بیمارم گذار

تاجان فزاید کام تو

برجان این دلخسته بشکسته تار

نظرات 7 + ارسال نظر
خواب نما یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:57

سلام لیلا
همه این پست هایی رو که توی این چند روزه نخونده بودم رو خوندم
نتونستم واست چیزی بنویسم
فقط یادم اومد که اولین بار که این کار همای رو گوش دادم حالم رو خیلی عوض کرد. الان هم همون حال رو دارم.

سلام

حسنا یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 23:22

ای جان!!

تقصیرمن نبود زهرا اکی اونو صادر کرد!!

اسکندری دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:39

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

علی چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:27

وقتی فکرش را می کنم که شما الان ایران نیستید..دلم می گیرد

الان مشهدم
فردا رامسر هستم انشالله
دوشنبه هرات خواهم بود انشالله
شاید دوشنبه بعد دوباره همینجا باشم انشالله

رشته ای برگردنم افکنده دوست
می کشد هرجا که خاطرخواه اوست

بیم موج چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:01

ای کاش جان بخواهد معشوق جانی ما....

گر در میان نباشد پای وصال جانان
مردم چه فرق دارد با زندگانی ما

ترک حیات گفتیم کام از لبش گرفتیم
الحق که جای رشک است بر کامرانی ما

طاعون پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 14:34

چقدر قشنگ میخونه این شعر رو همای!!!!

مسیر عشق یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:58 http://koraim.blogfa.com

سلام
سه پست دیر کردم
باز از مطالب خوبتون استفاده کردم
ممنون

سلام ‏↳‏

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد