... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

همهمه

این روزها مثل همه روزهای دیگر، خلوت ترین نقطه روی زمین هم باز برام شلوغه!! 

----------------------------- 

آقا ما تو این چند هفته اخیر بس که بچه مثبت بودیم و مشتری پروپاقرص ایرانسل٬ اونم همش درخونمونو به صدا درمیاورد و جایزه هزار ریالی و آهنگ پیشواز تقدیممون می کرد وازبابت جایزه نقدیش مخصوصا٬ کلی جیب مبارکمونو سوپرایزمیکرد٬ ماهم که از تلق تلق گامهای لطف ایرانسل٬ کلافه شده بودیم٬ گفتیم خب یکی از این آهنگ ها رو که اصلا نام خوننده هاش به گوشمونم نخورده٬(بس که آپدیتیم!!) تایید کنیم ... چشمتون روز بعد٬ ببخشید روز بد نبینه هرکی به مازنگ میزنه٬ بعد کلی تجزیه تحلیل حیثیت طلبگی مون٬ یه تناقض گنده ازتوش درمیاره و نثارمون میسازه( خداخیرسازنده هندزفری رو بده والا...) واسه همین وسوسه شدیم یک تکی به خودمون بزنیم ببینم چه خبره٬ ازاون موقع تاحالا هاج و واج موندم !!!....... 

 

*چقدراین چند جمله٬ مصرف فعلشون بالابود. مردم تا هماهنگشون کردم. خداکنه استاد بابایی این پستو نخونند.


نظرات 8 + ارسال نظر
محمد جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 23:46 http://oloomeqoran.persianblog.ir

سلام
چیو تسلیت عرض میکنید ؟
امروزی که گذشت رو ؟
شهادت امام جواد علیه السلام ؟
من تازه با وبلاگ شما از طریق ده ها وبلاگ دیگه آشنا شدم
میشه یه کم بیوگرافی بدید
چون من از طریقی که وبلاگ شما و دیگر وبلاگ ها رو پیدا کردم
میخوره که شما آدم علمی ای باشید
گفتم حتما میتونید حرف های زیاد داشته باشید .
شما فلسفه میخونید ؟
به وبلاگتون که نمیخوره .

سلام
همونو که تشخصیص دادید .

نه بابا این خبرانیست .
بستگی داره
مثلا میخونم
چه بهتر!!

محمدحسن سلام شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 13:29 http://mohamadsalam.blogfa.com

سلام
اشتغل یشتغل اشتغال/انفجر ینفجر انفجار

سلام
اضطرب یضطرب اضطراب !!

حامد عبداللهی سفیدان شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 15:15 http://www.hamedabdollahi.parsiblog.com

آرزو کنید مثل من.

منظورتون آلزایمر ابزاریه ؟
چشم

دعا شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 17:23 http://maader.blogfa.com

حالا فکر می کنم باز خلوت شده!!!!!!!!!!!!!
راستی انسان میتونه تصمیم خود رو عوض کنه٬ امتحان کنید...

نه دیگه دعاجون
شلوغم

حسنا شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 21:58

نه اتفاقا بد نیست! آدمو از خواب می پرونه!! منو که سر حال آورد!

رفیقمی دیگه!!

طاعون یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:55

خیلی جالب بود.
من که خط ایرانسل ندارم ولی از بس ایرانسل به این بندگان خدا پیامای غیرمفید میده که من کلافه شدم.

این الان همدردی بوددیگه ?!

فهیم یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 17:25

واقعا خدا خیر هندزفری رو بده!و الا معلوم نبود ...

خودپلیسی بهتره رفیق
یک دکتردیونه هاکه بهترازمن بایداینهارو بدونه

دعا یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 19:31

سلام

سلام علیکم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد