... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

؟

بودن جرات می خواد!

زنها می ترسن، به شدت هم می ترسن.


پ.ن:موندم این ترس حکم طبیعته یا تاریخ؟!

------------------

بچه طلبه های هم دوره؛پری،لیلی،عزیزه و حالا هم فرزانه بلاخره همه راهی اروپا شدن،شاید تا زمینه، حوصله و امیدی برای بودن بیابن!!

نظرات 15 + ارسال نظر
nazanin دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:07 http://www.yekshop.in

سلام
اگر دوست دارید درآمدی ماهیانه و تضمینی داشته باشید.
اگر دوست دارید دارای شغل دوم باشید !! و صاحب یک فروشگاه اینترنتی شوید !!
تا دیر نشده فروشگاه رایگان اینترنتی خود را افتتاح کنید !!!
ارائه محصول + بسته بندی + فرستادن محصول + تمام کارهای سخت مال ما !!
فروشگاه رایگان + درآمد ماهیانه بالا ( بستگی به بازاریابی و فروش شما داره ) از شما !!

در زیر لینک بهترین سیستم های همکاری در فروش را مشاهده میکنید. پیشنهاد می کنم در همه سیستم های زیر عضو شوید.

سیستم همکاری در فروش ملی مارکت
http://tinylink.ir/meli-link

سیستم همکاری در فروش هموار ( عالیه)
http://tinylink.ir/hamvar

بزرگترین سیستم همکاری در فروش فروتل ( خیلی خوبه)
http://tinylink.ir/fortel

سیستم اکسین
http://tinylink.ir/oxinads3

سایت منم یه نمونه از فروشگاه های این سیستم ها است.
www.yekshop.in
می تونی یک دامنه بر روی این سیستم ها پارک کنی تا مثل سایت من بشه.

اگر از طریق لینک های که دادم توی این سیستم ها عضو بشی برات بصورت رایگان یک آنتی ویروس اورجینال میفرستم.
وقتی عضو شدی برات ایمیل میدم هم راهنماییت میکنم چطور درآمدت زیاد بشه هم چگونگی ارسال آنتی ویروس رو میگم

سلام

حسنا دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 14:31

سلام
جامعه شناسی جنسیت می گه ، تقصیر جامعه ی مرد سالار است!
تازه از کجا حکم دادی که زنها می ترسند؟؟؟

سلام
ازراه استقرای موارد جزئی .

فهیم دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 16:34

سلام لیلی رفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

توهمین مایه ها

دعا دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 18:09

بودن جرات می خواد و بعضی وقتها بیشتر از حوصله ....
موافقم
اما زنها ترسو اند موافق نیستم
زنها شجاع تر از مردها هستن

نگفتم ترسوترازمردانند گفتم میترسن

حسنا دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 19:52

بیا ما هم بریم البته بعد دکتری..برا فرصت مطالعاتی!!

بزن قدش امانه صبرکن حساب بانکی ات روبراهه‏!‏

خسروی دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 20:45

زنهارو ترسوندن..به شدت هم ترسوندن..اونها هم پذیرفتن که باید بترسن

یادم اومدازشاه بیت اموزه های مادربزرگ: ( دختربایدبترسه !)

اسکندری سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 16:17 http://www.bazandishi.blogfa.com

روزگاز سختی است!
همه آلودهء وهم .
همه آزرده ز هم .
روزگار سختی است.
دل ها خالی و خاک!
چشمها تنگ و حسود
چشم ها: آینه تار و تقلای نگاه.
همه در ترس و سکوت .
همه در کار فرار از خویشند
و
محبت سرد است ،
و هوای دل ما تیره تر از ظلمت شب
های!
فرزند زمین .....

های فرزندزمین روزگارسختی است.

نسیم سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 23:06

میترسن؟

تاملات و تجربه من که اینو تایید میکنه !!

///// چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 00:38

سلام
و درود

سلام
موید باشید

بیم موج چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:46

سلام
حضرت روح الله می فرمایند:
یأس از جنود شیطان است ، امید از جنود خدا ست ، همیشه امیدوار باشید

به نظر من اگر قرار غمی در سینه ما بنهفته باشه! باید از جنس غمهایی متعالی تر باشه!‌ و گرنه چرا باید شادی رو رها کرد و به غم اندیشید!؟...
غمهای بزرگ را در این گفتار حضرت امام(ره) می توان چشید و در حسرت بی غمی سوخت.

حضرت روح الله می نویسند:
سلام بر آنان که تا کشف حقیقت تفقه به پیش تاختند و براى قوم و ملت خود مُنذران صادقى شدند که بند بند حدیث صداقتشان را قطرات خون و قطعات پاره پاره پیکرشان گواهى کرده است ...
آنان که حلقه ذکر عارفان و دعاى سحر مناجاتیان حوزه‏ها و روحانیت را درک کرده‏اند در خلسه حضورشان آرزویى جز شهادت ندیده‏اند و آنان از عطایاى حضرت حق در میهمانى خلوص و تقرب جز عطیه شهادت نخواسته‏اند.
البته همه مشتاقان و طالبان هم به مراد شهادت نرسیده‏اند. یکى چون من عمرى در ظلمات حصارها و حجابها مانده است و در خانه عمل و زندگى جز ورق و کتاب منیت نمى‏یابد
و دیگرى در اول شب یلداى زندگى سینه سیاه هوسها را دریده است و با سپیده سحر عشق عقد وصال و شهادت بسته است.
و حال من غافل که هنوز از کَتم عدمها به وجود نیامده‏ام، چگونه از وصف قافله سالاران وجود وصفى کنم؟ من و امثال من از این قافله فقط بانگ جرسى مى‏شنویم، بگذارم و بگذرم‏...
صحیفه امام، ج‏21، ص: 274 - ۳/۱۲/۶۷

فراموش نکنیم! قرار شد به مبارزه بیندیشیم! ...

سلام

من اصلا مایوس نیستم .
من به یه واقعیت اشاره کردم .

حسنا چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 13:25

غمت نباشه رفیق! چند تا پروژه ی پژوهشی توپ می گیریم..بعدش میریم دنیا گردی!!

موافقم ولی دو تا ملاحظه رو درنظر داشته باش :
من به هیجوجه پس انداز بلد نیستم
دوما اینکه به همین خیال باش ... اون دو پروزه ای که منو تو برداریم مطمئنا تا اون سردنیا کش پیدامیکنه .

دعا چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 22:07 http://maader.blogfa.com

یه سوالی دارم
در نظر شما سخت ترین سزا چیست؟
یه مطلبی نوشتم راجع به این سوال جوابشو نمی فهمم.

متوجه نشدم دعاجون .

فاطمه***محکم چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 22:24 http://mohkam.blogfa.com

طلبه ها رفتن اروپا ؟

سلام بی وفا ...

سلام باوفا فاطی جونم

حسنا پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:00

می تونیم تو پروژه،‌جایی هم برای مطالعات اکتشافی اروپایی بذاریم!!

فعلا شمایکی نیازمند فدیه حسابی هستی والا.....

دعا پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 14:23

بلاگم سری بزنید متوجه میشین
منتظرم

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد