... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

حکایت شکایت

امشب بعدخداحافظی ازفهمیم وقتی باز من موندم و خودم، دلم یه خورده ازت گرفت، چون حس کردم زیرقولت زدی، همون قول که می دونم خوب یادته و هی پشت گوش میندازی و من هی، همه توجیهات لایتچسپک مفهومی رو واسه تبرئه ات بکارمی برم تابازم داشته باشمت...

میدونی!

اون روز که معصومه خواست دیوارکوتاه تقدیرتو بشه تا تصویر تو رو بی خش تو ذهنم نگه داره و من بهش توپیدم و داد زبیداد نظامهای مفهومی تو دل نروی جانبدارانه برآوردم، بعدش کلی ازخودم شرمنده شدم، اونقدرکه تا کتابخونه اشتهای یه سجده خوشگل دلانه امانمو بریده بود، انگار زور ظهور تو بیشتراززخمهای جانانه منه.

ازم دلخورنباش، منو درقد و قواره خودم ببین،من اینم دیگه، هیچوقتم بزرگ نمیشم.


هوس فریاد زدن دارم گنگی بفرست سراپاگوش!!

نظرات 8 + ارسال نظر
اون یکی- قاصدک دیوانه نوشت قدیم پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:40 http://dngh12.blogfa.com

سلام لیلا جون خیلی زود به زود بروز میشی واقعا فرصت نمی کنم بخونم و کامنت بذارم

سلام

خوش اومدی

علی لیاقی پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 http://negarestaneiran.blogfa.com

با سلام...


روزی خواهند نوشت:
تعطیلی رسمی بین المللی روز فرج مهدی فاطمه...

و در مدینه کنار ساختمان نیمه کاره ای تابلوی زیر را می بینیم...

پروژه:
حرم مطهر بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)...

کارفرما:
قائم آل محمد (ص)...

پیمانکار:
یاران حضرت مهدی (عج)...

مساحت:
وسعت دل تمام شیعیان...

برای ظهور مولایمان 3 صلوات...

به امید ظهور یار...

به امید روزی که جهان پر ز عطر مهدی زهرا شود...

التماس دعای فرج...

یا علی...

با شهدا برای شهدا تا شهادت[گل]

فردا روز نامی آخرین منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) است پس دعای فرج و ذکر صلوات مولا فراموش نشود...ممنون...یاعلی...[گل]به ما هم سر بزن البته هر وقت لایق دونستی...

سلام

طاعون شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 13:29

وای چقدر عصبانی!!!!

؟

دعا دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 13:16 http://maader.blogfa.com

الوووووووو
کجایین؟
عیدتون مبارک

عیدت مبارک

نسیم سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:11

سلام ، خوبیید؟
خیلی وقته ازتون بی خبرم. راستی ایمیل زکیه رو دارین برام بفرستین ممنون میشم.

سلام

نسیم سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:37

دلم گرفته برایت، به قدر ثانیه هایی که در تمام مداوم روزم بی ترنم یادت چه پوچ میگذرند......

حدیث چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 15:40

سلام
بازم اومدم سراغتون امروز داشتم ...به یادتون افتادم و...
خداکنه بقیه هم یادی به این دورافتاده کنند وگوشی چشمی نشان دهند.عید اخلاص وبندگی براتون مبارک باشه نمی دونم کجاهستین هرجاهستید خوشتون باشه
به امید دیدار

سلام
همیشه بیاد دوستان گلی چون شماهستم

خواب نما چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 20:38

چیه می ترسی داد بزنی؟ می ترسی چیزی رو که خودت ساختی بشکنی؟ تو رفتارهای یکی دیگه رو توجیه نمی کنی فقط داری اندیشه خودت رو توجیه می کنی. با خودت رو راست باش. نترس. خدا پشت همه این ترسها و ملاحظه کاری ها خوابیده. اگه حسابت پاکه داد بزن...

چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد