... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

چو نی گرنالم ازسوز جدایی...

امیرحسین می گه: برای اینکه انرژی کائنات رو جذب کنی باید غذا بخوری نه هله هوله!

من می گم: وقتی مثل امروزمن، انقدربه آخرخط برسی که اشکت درآد اون موقع سرشارازانرژی میشی!



نظرات 6 + ارسال نظر
دعا پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 20:15

من می گم: وقتی به خط آخر برسی که اشکت درآد همون موقعی ست که سر شار از انرژی میشی و خط ادامه مییابه

افرین

دعا پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 20:17

سلام
خوبین؟

سلام
شکر

نسیم جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 00:38 http://14nasim/blogfa.com

سلام این پست های آخرتون انگاری یه حال و هوای دیگه ای دارن.
چرا « چو نی گر نالم از سوز جدایی...»؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی وقته یه حس رو گم کردم، شاید حسی مثل عاشقی ، چیزی فرا تر یا درست ترش جدای از محیط خانوادگی.......
این پست های آخری یکباره غرقم میکنن.
الان جایی برای .............بگذریم . راستی گاهی به ما هم سر بزنیین خوشحال میشم.
راستی میشه یه آدرس از فهیم برام بفرستین ممنون میشم.

سلام
فهمیم رو میتونید همه روزه درکتابخانه دفتر ملاقات نمایید البته اگه در پایان نامه گم نشده باشه .

ع گ شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:56

امیر حسین شما احیانا این کارتون پاندای کونگفو کار رو ندیده؟
شما هم اگه ندیدید من توصیه می کنم حتما هر دو کارتون رو تماشا کنید مطمئن باشید خوشتون میاد

اتفاقادویاشایدم سه بارباهم تماشاکردیم وخیلی هم خوشمون اومد.هرچند نوعی تقدیرگرایی غیرقابل قبول رو به نظرم القا میکنه به بچه ها که جای تامل داره.

طاعون شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:44

سلام
واقعا گریه به آدم انرژی میده.
گریه آنتهای یک ماجرای قدیمی و آغاز ماجرایی جدید است.
معمولا پس از هر گریه یک تصمیم پنهان شده است.

سلام
دقیقا

خسروی شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 15:13

سلام..

سلام علیکم ورحمه الله وبرکاته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد