... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

چه فرقی می کنه ؟!

آدمی که همیشه گم و سردرگمه حالا براش چی فرق میکنه دریه مسیر تازه گم بشه یا پیدا. گم درگم بودن هم همون گم بودنه دیگه، کافیه همون لحظه که گم هستی یه خورده ازخودت فاصله بگیری و بعدش به خودت نگاهی بندازی، من که فکرمی کنم اون لحظه، لحظه پیدایی توست.

سالاریه، شهرک قدس وبعدشم لابد پردیسان، ظاهرا گم اند و چون گم اند سردرگمت می کنند اما پس چرا وقتی هم پیدامیشن باز گم هستی و سردرگم؟ ...هی! .. الوووو!... کسی خونه نیست؟ ...

مگه دنبال بلوارامین نمی گشتی؟...نه بابا، انگار بناست پردیسان فرقی با صفائیه نداشته باشه .

آفرین بچه خوب، منم همینو می گم دیگه، پس ساکت باش بزار دود عودمونو بنوشیم.


پ.ن: امشب وقتی مهر و امضاهایی رو که این چند وقته گرفتم،می شمردم، مونده بودم کی،کجا و توسط چه کسی این اتفاق افتاده؟!



نظرات 10 + ارسال نظر
حامد عبداللهی سفیدان یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:02 http://www.hamedabdollahi.parsiblog.com

خداییش فرق می کنه! ما که تازه اومدیم پردیسان تازه می فهمیم که وقتی داخل شهر بودی، گم شدن خودت را لا به لای آدم ها و مغازه هایی که گم شده اند گم می کردی و بر می گشتی خانه؛ ولی اینجا خودت هستی و دلت.

اما من میگم خلوت ترین جای زمین هم باز شلوغه

sama یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:06 http://samavathost.com

تبدیل وبلاگ به سایت

http://www.samavathost.ir/news/specialhost.html

فقط با بیست هزار تومان

جهت مشاوره تماس حاصل فرمایید
09199047951 دهقانی

شرکت فناوری سماوات پردازش پویا

مگه فرقی هم میکنه !؟

... یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 14:44

قم = گم

پس من اشتباه آمدم .

دعا یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 18:24 http://maader.blogfa.com

اوه ,تو این مطلبتون گیر شدم
راستی چه فرقی می کنه ؟!
ببخشیدتقصیرم نیست

تو مطلبم گیر کردی دعاجون نه گیرشدی !

دعا یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 18:37 http://maader.blogfa.com

خانم عزیزم
فکرنکنم که لحظه ی پیدایی خود ٬ از خود فاصله گرفتن گیر میآد
در نظرم مهر و عشق به خود٬ سبب پیدایی خویش است
راستی از یه مدتی گمشده ام ٬ تو خط های دستم ٬تو کوچه وجاده های نا معلوم و بی
سمت.........

اشکال نداره باید گم شی تا پیدا شی دیگه .

اسکندری دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:32 http://www.bazandishi.blogfa.com

سلام . حرف من نیست تفال به حافظ راز دان است :
مکن ز غصه شکایت که در طریق طلب --- به راحتی نرسید آن که زحمتی نکشید
ز روی ساقی مه وش گلی بچین امروز --- که گرد عارض بستان خط بنفشه دمید

این رو هم اضافه کنم که در مورد سرکار ساقی مه وشی که باید گلی از جمالش بچینید احتمالا نسبتی با صاحب حرم آن شهر دارد . حضرت فاطمه معصومه . شاید هم اشاره به جنس کتاب و درس و مشق و قدر دانستن صحبت اندیشه وران و پاک دامنان است. خلاصه در قم خیلی ها گم شدند. ولی انصافاً بعضی هم پیدا شدند. شما از پیدا شدگان باش .

سلام استاد....سپاسگذارم ازتفال زیبایتان


ساقی بده پیمانه ای زان می که بی خویشم کند
برحسن شورانگیز خود عاشق ترازپیشم کند

حسنا دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:44

فکر می کنم که قم، خاصیت عجیبی دارد که من ازش خوشم نمیاد.
بیشتر گم می شوی
..کم کم نفس کشیدن برایت سخت می شود
شاید لازم شود که برای نفس کشی گاه گاهی بیایی مشهد
سهم تو را از اکسیژن نگه می دارم برایت
من همه ی سفرهای قم را برای شب هایش دوست داشتم
برای جاهایی که می شد فکر کرد . و برای جمکران هایی که به جای نماز مسجد خواندن ، گم بودیم توی حرف ها و حدیث هایی که شنیده بو.دیم و داشتیم، رویش فکر می کردیم.برای گفتگوها!

بیابیاکه مراباتوماجرایی هست !!
رفیق سهمموورداربیار

دعا دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 http://maader.blogfa.com

قرآن به جزاز وصف علی آیه ندارد
ایمان به جز ازحب علی پایه ندارد
گفتم بروم سایه لطفش بنشینم
گفتاکه علی نوریست سایه ندارد
عید غدیر بر شما مبارک باد

برتونیز مبارکدعاجون

حسنا دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 14:09

استاد! عمو عباس عزیز!
کار و کاسبی من رو کساد نکنید! یک عالمه برای لیلی فال گرفته ام و چو ب خطش هم ÷ر شده..اگه شما هم بیایید توی کار.. قیمت ها شکسته می شود ها!! اونوقت من چی کار کنم؟

هیچی مثل بچه های خوب پایان نامه توتکمیل کن که عقب نمونی

خسروی چهارشنبه 25 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 13:01

سلام
یه نیروگاه و شیخ آباد و زند آبادو شاابراهیم هم بهش اضافه می کردی دیگه کاملا توش گم می شدیم

وبعدش کوه برای پیداشدن. موافقم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد