... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

خوب باش !

امکانی بنام اس ام اس، تاحالاجذابیت چندانی برام نداشت ولی این اواخر اس هایی بهم میرسه که جان است و جان افزا :

1- سلام امیرعباس خوبه، حال منم خوبه راستی دلم برات تنگ شده.

2- سلام اینجا برف میاد مواظب باش سرما نخوری که مریض میشی حالت چطوره؟ خوبی ؟

3- سلام خاله جان حالت خوبه چرا حالم رو نمی پرسی لوازم هات رسید؟

4- سلام چرا جواب ارسالم را ندادی اگر جوابم را ندی تنبیهت می کنم. خوب باش.

5- لطفا زود بیا. باشه؟ راستی حالت خوبه دعا می کنم انگلیسی هات خوب شه.

6- سلام . من شمارو فعلا که خیلی دوست دارم. خاله بیاکه باهم چت کنیم.


پ. ن: خاله که باشی، یه وقتایی بی خود می شی، تبسم ملیح زهره، واژه های نحیف طاها فسقلی، اشکهای بهانه ساز امیرحسین ،تک واژه های ساختارشکن امیرعباس،تسلسل اصرارهای نرگس خاله  و... همه و همه یه میدان قوی مغناطیسی می سازندکه توروباخودش میبره،حالافرق نمی کنه مشغول خوندن« درتنگ» آندره ژید باشی یا «دیالکتیک روشنگری» هورکهایمر،همه وهمه رو خشکشون می زنه،اصلا تمام پیرامونت رو عصریخبندان فرامی گیره،یه نوع تعلیق معنی داری. خاله سرایی می کنی و نحو زندگی را محو دردلدادگی و اینچنین است که باز رکورد دار ....میشی.

پ.ن: اس های امیرحسین و نامه هایی که اسکنشون کردم شاید یه روزی کتاب جزیره اون بشه.

نظرات 14 + ارسال نظر
منصور جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 21:00 http://asemanesher.blogfa.com/

سلام


دوست عزیز و گرامی

این بیت زیبا مرا به وبلاگتان هدایت کرد


وه که عشق از دانشم بیگانه کرد

مستی این دل مـــــــرا دیوانه کرد


بسیار بیت دلنشینی است خوب بود مینگاشتید که از کیست ؟

همیشه دلنگار باشید

سلام
فکرکنم عمان سامانی باشه

معصومه جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 23:07

سلام با گپ خودمانب به جمع شماامدم وقت کردین یه سری به ما بزنین

اسکندری شنبه 19 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:48

زنده باشید و در عشق.

ممنون استادگرامی

دعا یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:30 http://maader.blogfa.com

سلاممممممم
چطورین؟
انشا الله که خوب هستید
یه سری به اس ام اسهایم هم بزنید
خوب و شاد باشید
یا حسین(ع)

سلاممممممممم
چشم

سبزه یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 20:28 http://www.yaghut.blogsky.com/

سلام!
حالتون خوبه؟؟؟
ایمیل آدرستون نداریم باهاتون بچتیم
خوش باشید.

سلام
تشکرزهراجون
چه خوب !!

سیب‌های خوردنی دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 00:17 http://mshaghad.parsiblog.com

سلام
5 از همه باحال تر بود.

سلام

نسیم دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 00:59 http://14nasim/blogfa.com

همیشه بهتون سر میزنم و حالتون رو از نوشته هاتون می گیرم.
راستی لینکتون کردم. خوشحال میشم بهم سر بزنین.

سلام زهره جان
سعی کردم بهت سرزنم عزیز ولی اصلا وبت بازنشد.

آسیه دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 07:55

سلام
مگه میشه شما رو نشناسم؟
حقیقتش همون چندبار که دیدمتون شخصیتتون تو حافظه م موندگار شد
خوشحالم که اومدید قم هر چند برای مدتکی! توفیقی شده برای من
مزاحمتون خواهم شد
اما در مورد ایده ی باغچه های سیار ... راستش آب و هوای قم یه ذره زیادی بدعنقه و سخت میشه موجودات نازک و نحیفی مثل خیلی از گیاهانو از گرما و خشکی و نوسانات دمای قم به سلامت عبور داد...
من که امسال خیلی موفق نبودم همه ی مسافران باغچه ام کوچ کردند ... اما سال بعد تجربه ی بیشتری خواهم داشت
...
اوضاع شلوغی دارم ...اما اگر افتخار بدید در اولین فرصت مزاحم وقتتون خواهم شد
با بهترین آرزوها
آسیه

سلام
تشکرازلطفت عزیزجان
شلوغترینم
تجربه گیاه پروری تولازم دارم پس

خسروی دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:44

سلام..
خدا همتون رو برای هم دیگه نگه داره انشالله

سلام
ممنونم

مسیر عشق دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 http://koraim.blogfa.com

سلام
امیدوام این مغناطیس همیشه باشد
وشاد وخرم باشید

سلام
ممنون

حسنا دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 19:00

خوب بمان!

سعی میکنم

بیم موج دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 23:11

خاله خیلی خوبه!
به شرطی که بین خواهرزاده ها تبعیض قائل نشه!؟
خدا بگم این امیرحسین رو چی کار نکنه!

من ادعا نمی کنم که همیشه به یاد انهایی که دوستشان دارم هستم اما ادعا میکنم حتی درلحظاتی که به یادشان نیستم دوستشان دارم. دکترشریعتی

حکمت جمعه 25 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 19:10 http://sajadih.blogfa.com

سلام...
چه جلوه ای داره صفحه ی نظراتتون..
بمن هم سری بزنیدخوشحال خواهم شد.

سلام

مریم سه‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 http://mojedarya.blogsky.com

سلام!
حالتون خوبه
ایمیل آدرستون نداریم باهاتون چت کنم دوست دارم بیشتر باهاتون آشنا بشم
به وبلاگ من هم اگه تونستید سر بزنید دوست دارم نطرتون و بدونم ممنون
خوش باشید

سلام مریم جون
چشم خدمت میرسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد