... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

سکوت !!

دیروز و دیروزها، دیشب و دیشب ها گم بودی درحالی که غرقت بودم .دیروز و دیروزها، دیشب و دیشب ها، صغری، کبری پراکنی های کانت و هیوم، صدرا و سینا، خطاب هایم را به غیبت بردند، دردورپرسه های کورذهنی ازتو دورشدم، پریشانی هایم سلسله درسلسه شدند،انگار شیخ ابوسعید ابالخیرهم بکلی رفته بود ازاین حوالی، من مانده بودم و پای چوبین تشرهای مولویانه، داشتی درمن ساکت میشدی کلماتم بارها خواستند وزنت نمایند اما تو مدام بیرون می ریختی ازکاسه کوچک دال های فیلسوفانه، گویی  وسعت «وجود» هم برای تو تنگ است که اینگونه لب های ازشهود برگشته را مهروموم کرده ای .امان ازاین ظرف های کوچک، هرکس، درهمان جا که ایستاده گذرش به تو افتاده است و تورا درمحدوده خویش به بند کشیده است؛می دانی به  چه فکر میکنم... به اینکه تو چقدرخوبی!! کاسه های طالب حلوا را مدام میشکنی تا بشکنیم، سبحان ربی الاعلی و بحمده، آخرین ایستگاه سفر به تو«تسبیح» است، همان «سکوت» به زبان من.حالا درتو،به سکوت می پیوندم و درسکوت خالص خودبا تو قدم می زنم، دودعود می شنوم،ایستگاهها را نمی بینم، شمس می خوانم وبه صدای باد گوش میدهم...

نظرات 9 + ارسال نظر
Sina جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 01:25

خیلی قشنگ می نویسی... امیدوارم به همه همه آرزوهایی که داری برسی

من برای متنفر بودن از کسانی که از من متنفرند وقتی ندارم،

زیرا درگیر دوست داشتن کسانی هستم که مرا دوست دارند.

افرین

امواج+ جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:16 http://swallow2008.blogfa.com

سفر به سکوت تان بی خطر...

ممنون

عمو عباس جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:40

... جوابش داد گفتا دام دارم
ولی سیمرغ میباید شکارم

و کسی گفت چنین گفت :
عنقاشکارکس نشود دام بازگیر

ارزیاب جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 15:45 http://arzyab.mihanblog.com

سلام
اصلا مقوله های خردگریز این روزها شیرین شده
خسته شدیم از بس گرد مقولات خردپذیر گشتیم

سلام

مهسا شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:41 http://kolbe-tanhayee-man.loxblog.com

سلام دوست عزیز
خیلی زیبا می نویسی اما چرا اینجا توی بلاگ اسکای چرا توی loxblog که امکانات بهتری هم داره نمیای
بهر حال موفق باشی
امیدوارم به وب من هم سر بزنی

سلام

دعا شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 14:30

در این سفر سکوت و اوج پیروز باشید
دعاهایم با شماست
راستی برایم دعا کنید که به سفر بهشت معلای بروم

سلام دعاجون
حتما

حوری شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:43

کلامت لبریز از دور و دال های فلسفی بود.زیبا بیان کردی اما در همه ی این تعقیت و گریزها بازگشتت به" هو "زیباترین بود ...

که یکی هست هیچ نیست جز او "وحده لا اله الا هو"

احسنت

سیب‌های خوردنی یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:41 http://mshaghad.parsiblog.com

سلام
ای یار ما عیار ما دام دل خمار ما ...

سکوت... پیوند.

سلام

وصال دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 00:22

سلام استاد گلم
خیلی لذت بردم
التماس دعا

سلام وصال جان
محتاجیم به دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد