... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

فرصت

  • ساعت حرکتم داشت حسابی زیرپای جمعیت، له می شد، گفت: چه ایستاده ای، یک دقیقه هم برای تو یک دقیقه است.بی توجه به وقت حرکت، همه دقیقه های له شده ام درمقابلم صف کشیدند، دقیقه هایی که درغیاب قاعده هایی که باید باشندامانیستند، مدام آب می شوند و اثری ازآنها نمی ماند.
  • طلا و فهمیه، این ترم به سلامتی درس خارج فقه واصول شرکت می کنند. یادم هست ازوقتی من درشانزده سالگی فلسفه را شروع کردم آنها منتظرخارج فقه و اصول خواهران بودند.وای خدای من!! شاگرد نبود که بود(این فراموش شدگانی که من می شناسم بیش ازآقایون خارج خوان نباشند والله مغزهایی هستند واسه خودشون)،استاد به قدرکافی نبود که بود، فضا و مکان نبود که بود، شورای مدیریت حوزه علمیه نبود که بود، پس چی نبود که الان هست!؟ ... باید پذیرفت حوزه قدرظرفیت های زنانه رابسیارکمترازدانشگاه دانسته است.
  • گفتیم بیشترازچندواحد محدود، منطق جدید نخوانده ایم، خندید و گفت: منطق مثل نمازاست؛ وقتی همیشه بااون باشی اثرش را می بینی!! احساس می کنم این جمله به ظاهر ساده آسیب شناسی زندگانی همه ماست به نوعی.

نظرات 7 + ارسال نظر
امواج+ پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 18:18 http://swallow2008.blogfa.com

قطع و وصلی زیاد داریم باید هرچه زود تر بدیهی های قبلی مان را بدهیم تا ارتباط مان دائمی شود.

حسنا پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 21:33

1-دیدمشان , انگار سالها جوان شده بودند و انتظار چهارشنبه هایی را می کشیدند که فقه و اصول بخوانند!
2- منطق مرده است..شاید هم ما آدم های منطق کشی هستیم!

رفیق به دادم بررررررس !!

زینب بیات پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:29

سلام خاله لیلا وبلاگ ساده و صمیمی و دلپذیری داری لذت بردم مرا غرق در افکار و احساسات ات کردی سربلند و موفق باشی و سرسبز

سلام زینب جان
خوش آمدید.

حسنا جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:15

حیف شد که نتوانستم بیایم قم؛ وگرنه از همان بالای کوه ؛ داد می زدیم..فریاد می زدیم، بعدش آرام تا یک دو هفته می رفتیم پی زندگی - مردگی!

ضد حالی دیگه رفیق اساسی...

اسکندری جمعه 28 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:29

سلام . همواره می خوانمت.

سلام براستاد گرامی
باعث افتخارمن است.

خسروی شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 15:00

سلام..

سلام علیکم

فهیم دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:58

کی رفتی بابا شلوغ!

ساعت خواب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد