... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

قرارچیست صبوری کدام خواب کجا!؟

بعضی زندگی ها در زلزله خیزترین جغرافیای ناسوت و ملکوت بناشده اند.مشخصه ی این نوع حیات٬ بی قراری است. بی قرارها نه تک زیست اند نه دو زیست بلکه چند زیست اند. هنوز ژئو فیزیک و متافیزیک این زندگی ها آنقدررشد نکرده که قاعده ماعده هاش را شناسایی کند و قدرت ریشترها و حجم خرابی های بعدی شان را پیش بینی نماید.اصولا بی قرارها پیش بینی ناپذیرند؛ بجای بیست و ششم٬ سیزدهم سرازحرم امام رضا درمیارن٬ یهو ازوسط فلسفه تحلیلی پرت میشن به حواشی نامرئی حادثه سازحیاتشان و کم رنگ های همیشه تیتربزرگ روزنگار تقدیرشون میشه٬ نه که فراقاعده اند همیشه قاعده های معمول گوششان را می پیچانند و مجبورشان می کنند بجای ابتدای ترم٬‌وسط ترم بعدی انتخاب واحد کنند.بی قرارها تحمل نوید های دوردست را ندارند؛ سریع فاصله حال با مقصد را قیچی می کنند واسه همین مسکن های معمول٬ خمارشان نمی سازند. بی قرارها به همه امکان ها سرک می کشند٬‌مزمزه شان می کنند  برای همین امتناع ها نمی توانند برایشان نقش امکان بازی کنند. بی قرارها ٬ درد می کشند٬‌ سرگردان و چشم براه اند٬ بی قرارها خراب معنی اند! .......

همینطور که می نوشتم٬ بغل دستی ام پرید وسط بی قرار نویسی هام و پرسید اگرازشما بخوان مهمترین اصطلاح فلسفی که اول به ذهنتان میاد را نام ببرید چی می گویید؟ گفتم : امکان ... لبخندی حیرت آلود زد و ادامه داد و عرفانی٬‌گفتم: قوس نزول  

فکر می کنم باوربه دستی بی قرارآفرین هم قراراست هم بی قراری!!  

نظرات 7 + ارسال نظر
همسایه سابق یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:49

سلام دکی!کجایی بابا ! بچه ها دلشون برات تنگ شده.کم مونده فاطمه از دوری و دلتنگی بزنه زیر گریه!!!ابته منم یه کوچولو فقط یه کوچولو دلم هواتو کرده !

سلام عاطفه جان
تاده بشمری من اومدم .

وصال یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 23:30

سلام خاله جان بی قرار خوبین؟
امروز ذکر خیرتان بود

سلام وصال عزیز
فکرنمیکردم خیری برای ذکرداشته باشم.

طاعون دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 http://taoon.blogfa.com/

این بی‌قرار نوشت‌ها عالمی دارد.
کاش این بی قراریهایمان پایان یابد با مرگ.

لطف دارید که ارزوی مرگمان رامیکنید

خیلی دور خیلی نزدیک دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:57

پریشونم ، پریشونم ، پریشون ،
خدا یا پُر نشونم کن از ایشون.

درک نشانه ای لازم داریم ....

حسنا دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 15:20

یک چیز هایی بود در مورد پاسخ به سوال ربط متغیر به ثابت، می گفتیم که عالم در تغیر ثابت است..
تنها قرار رفیق ما هم شده بیقراری!
کفش هات خوب هستند؟

هنوز نپوشیدمشون رفیق

وصال سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 14:05

اختیار دارین وجود شما برای ما سراسر خیرٍ

نظرلطف شماست

امواج+ سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 23:43 http://swallow2008.blogfa.com

در بی قراری شما جایی برای قرار بی قرار ما نمانده .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد