... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

زندگی، علم ، حلم

  • نمی دانم وراجی های قاعده «احتیاط» بود یا حرف نشنوی های حس هراس، هرچی بود شب تاصبح پلک برهم گذاشتن را برمن حرام کرد چه می شود کرد آدمیم دیگر و البته زن!!
  • بعد یک هفته و نیم تفرج صنع ،امشب مثل بچه آدم نشستم درس بخوانم که رفیق اس داد بیا چت- مباحثه نماییم. ازراه بدرم کرد ولی خودش نیامد. 
  • بخیرگذشت،راضیه بلاخره دفاع کرد،، ازشرگیج بازیهایش رهیدیم هرچند همچنان گیج میزند، پیشنهاد دادم جهت دفع سموم پایان نامه نویسی هم که شده، این سرشهرقم را بگیرد تااون سرشهر پیاده روی نماید؛ مهمترین نیاز یک تازه فارغ التحصیل البته بعد ازخواب.
  • یک هفته و نیم از موجودی بنام کامپیوتر دوربودم (آخرین رکورد فرقت ازیار پردازشگرم ظرف چند سال گذشته) داشت فکرکردن و نفس کشیدن پاک یادم می رفت.
  • استاد، امروز از سرانجام علم بی حلم می گفت که ترکستان است و راضیه از صبرو حوصله هایی که بپای حقوق بین الملل ریخته است آنقدرکه حوصله ی بچه داری را ازاو سلب کرده است.
نظرات 3 + ارسال نظر
حسنا چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 17:32

سلام رفیق جان!
1- خیلی چشمم اذیت بود، مجبور شدم به یار پردازشگر نزدیک نشوم و غم هجران یک روزه را تحمل کنم.
2- دوباره کلاس زبان ثبت نام کرده ام! البته طبق نظر حاجی با ثبت نام کردن و فقط ثبت نام کردن کسی زباندان نمی شود! من که فعلا دارم تجربه می کنم ببینم می شود یا نمی شود..
3- علم و حلم هم موضوع خوبی برای مباحثه است رفیق..

سلام
علم وحلم موضوع خوبیه ولی حاضر به قرارمباحثه گذاشتن نیستم گفته باشم. حاجی هم راس میفرمایند اسمتو خط بزن .

حسنا چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 21:29

نه باور کن این دفعه جدی جدی است..برای شروع، دو تا لینک آخر مو یک نگاه بینداز! گروه فلسفه کمبریج و هاروارد!!!

نگاه انداختم ولی بازم مطمان نیستم .

عمو عباس جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:30

گزارش کزدن از زندگی هیچ فایده ای برای دیگران نداشته باشد یک فایده برای خود آدم دارد و آن اینکه با نگاهی به گزارش هایش می فهمد در حقیقت و به واقع دغدغه هایش چیست!!

سلام استاد گرامی
و می فهمد درپیرامونش چه می گذرد و دو ر و بریهایش می فهمند چگونه دیده می شوند و ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد