... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

آنچه یافت می نشود آنم آرزوست

1- ازهرات تا قم درکنار معدود صحنه های قشنگی که نصیبم شد، آنقدردغل کاری و بی مبالاتی و پیمان شکنی دیدم که اگرالان خدا برمن نازل شود و فرمان سجده برآدم دهد، عوض همه فرشته های متعجب خدا، فریاد خواهم زد چرا!؟

خدایا! باورکن باورکن تورا کم دیدم در جیب کاسب و تاجر و راننده،درمهر و امضای رئیس و مدیر، درنگاه  و روان زن و مرد این زمین زیبا. نه تو که اخلاق و قانون هم رانده شده این حریم اند انگار....

خدایا حیف بهارزمینت نبود اینجور آغشته به فریب ابرآفریده ات ساختی!؟

جسارتم را ببخش، آخرتقصیرمن نیست؛ زمین و زمان ما سوال پرورند مدام. اللهم اشکو الیک من فقد: 1- خودت2- اخلاق مداری 3- قانون مداری.

2- گفت: پنج تومان درحالی که میدانستم دوتومان است، سرمو پایین انداختم و گذرکردم، گفت: چهارتومان خواستم بگویم قبول، سقراط که اون دور و برها اشک می ریخت چنان نگاه غضب آلودی به من کرد که ازخجالت باز سرمو پایین انداختم و گذرکردم، گفت سه تومان این بارتهوع هستی شناسانه مانع ازسوارشدنم شد. خانه ام را بردوش گذاشتم و پیاده رفتم تا زندگی را بی نق نق وجدان زندگی کنم....حالا که به خوابگاه رسیدم وجدانم می خندد اما جسمم داد زبیداد کشد!!

گویی نمی شود با «لیست بقهرمانه»، بودن دراین عصر را تجربه کرد، چاره ای نیست باید دوباره رفت سراغ همان ورزشهای رزمی. 

3- درتمام طول راه به این فکر می کردم اگر درحوزه عمومی جای مردان و زنان عوض شود آیا تغییری حاصل خواهد شد!؟ من که خیلی به آن پیش بینی فمینیستیک خوش بین نیستم، زن و مرد سر و ته یک کرباسند.

4- خدایا شکرت که شب، دشت، سکوت و دود عود را هم آفریدی!!

نظرات 6 + ارسال نظر
حسنا چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 13:45

خدا خودش هم در عجب مخلوقش مانده!

راس میگی رفیق قبول دارم .

حسنا چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 13:57

هنرهای رزمی رو بذار برای آخر فروردین که می یام قم!!

پایه ام رفیق !

خواب نما پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:50

سلام بزرگوار
سال نو شما نیز بعد از 16 روز مبارک

سلام
سال خوبی داشته باشید

حوری واحد16 پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 16:07

می بینم که دل پری داری!!!
پس اینم بخون:
دنیای قشنگیست!!! انسانها مثل رود جاریند...
زلال که باشی سنگهایت را می بینند بر میدارند و نشانه می روند..
درست به سمت خودت!!!!!

حکیمانه بود حوری جانم
شاید من پرتوقع باشم ولی اصلا این وضعیت خوشایند نیست.

کبک سیاسی یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 00:13

نمیدونم چرا همه همجا خوب پول خرج میکنند؛ به راننده تاکسی که میرسند یکدفعه سقراط گریان جلوی چشمشان می آید و هوس کنگ فو کار شدن به سرشان میزند.
بیچاره راننده تاکسی ها
وفتی بساط اون دود و عود رو می خریدی سقراط کجا بود؟
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

خلیلی یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:24 http://khalili8923.blogfa.com/

باسلام. شما در یک گذری شاکی شدید. خدا می داند از دلی که یک عمر چنین زیسته اند.
در ضمن مطالب وبلاگ تان با خلاقیت و سر شار از استعداد به نگارش در آمده به تون تبریک می گویم

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد