... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

تسبیح آه

قلک آهم لبریزشده است،می توانم خواهش کنم بازهم ظرفیتم دهی؟ من که عقلم به جایی قد نمیدهد، درست یا خطا، هر امتناع، ضمیرم را به ضمیرت دخیل می بندد.

بگو بدانم خیلی خوش خیالم؟  اصلا مگر ساکن سیاه چاله های تاریخ چاره ای جز خوش خیالی هم دارد!

نمیدانم اگرنبودی چه فاجعه ای بود زندگی، «هیچی»، چه توجیه ها داشت برای «هیچیدن».

این روزها مدام تسبیح آه می گردانم،تو ترجمه کن به همان «امن یجیب» مدرنیزه شده!

روزی که فلسفه آهم را بدانم لبخندی را که برایم فرستادی دریافت خواهم کرد!

--------------

پ.ن:امروز، یک نفس راسل خواندم، مردم تا فهمیدم. انگارروزی من اینست چه استاد باشدچه نباشد باید خود خوانی کنم تا بفهمم....به به !! چه شود، فلسفه و خود خوانی!

پ.ن: عاطفه امشب ازبوستان نجمه یک بنفشه آفریقایی سفید خریده است تا کلکسیون بنفشه هایش را کامل سازد؛ عجب بنفشه زرنگی! ازراه نرسیده اورا مجاب ساخته ازحقوق بین الملل به مهندسی کشاورزی تغییررشته بدهد.

پ.ن:و رفیق قراراست به من ملحق شود؛ من خرابم زغم یارخراباتی خویش.

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدزاده دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 13:10 http://14671361.blogfa.com/

سلام دوست گرامی
از نوشته شما لذت بردم
سری هم به دکان ما بزن شاید خریدار شدید
منتظرم تا نکاهتان را ازمن دریغ نکنید

سلام

[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 22:35

منم بنفشه آفریقایی دوست دارم.....نمیشه به منم بده؟

ممنونم از نوشته های قشنگت دوست عزیز

شرمنده به ماهم اجازه نزدیک شدن به بنفشه اش را نمیده چه برسه به دادن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد