... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

در پی وقوع یک رشته حملات در کابل در روز یکشنبه ،‌حامد کرزی به مکانی امن منتقل و کاخ ریاست جمهوری تعطیل شد.

----------------

پ.ن: خدایا به طالبان عقل ده و به من توان فهم این غرایب قرن را!


نظرات 9 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 21:39 http://hr-mylife.blogsky.com/

سلام دوست عزیز

از اشنایی با وبلاگ شما خیلی خوشحال شدم...لطفا قابل بدونید و از وبلاگ من دیدن کنید....اگه دوست دارید تبادل لینک کنیم....ممنون....منتظر حضورت هستم.

سلام

وصال سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 16:25

دیشب خواب دیدم طالبان شهرمون رو گرفتند داداشم میگه وای خدا باید یه هفته از خونه نرم بیرون تا ریشم بلند شه

الهی !!
به برادرت بگو نقش مادراین میان خیلی تاثیر گذاراست. باید اندیشه درتک تک مابارورشود تاجایی برای جمود نگذارد.

فاطمه سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 23:31

حتما طالبان قصه زندگی شان پیرنگ ندارد(علت ومعلولی ندارد)که هرازچندگاهی زوزه کشان ووحشیانه به یکی از رنگ های بوم زمین ناشیانه دست می برند.درمجموع انحنا ناپذیر واساسا پوست کلفت هستند.آنها خود کابوس این بوم زندگی هستند.وتو اول کس نیستی که تسبیح آه میگردانی که اگر مولوی عمرش کفاف می داد در بیش از شش دفتر تسبیح آه میگرداند ازغرایب ررروزگار ای یار عیار.پس انفاس خوشت را مه نگیردو بگذار بوی عود همچنان بدمد.ذهنم خالی از واژه شده چرا که این روزها ازجاده ادبیات به دره دوخت ودوز افتادم.واقعا پرت شدم/سجاده نشین باوقاری بودم بازیچه کودکان کویم کردی.

درقسمت اول آی گفتی رفیق . ....
و دود عود را هستم همه جوره!
اما پرت شدنت ای سجاده نشین کنون بازیچه شده ! خب تقصیرخودته می خواستی هنرعیان نمی کردی !!!!

محمد چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 http://mnrahmati.blogfa.com

رئیس جمهور ظاهرا در دفتر کارش در جلسه بوده است؛ زیرا برادران طالبش به او کار ندارند!

فکر میکنم سیاست مداران ما بویی از فهم منافغ ملی نبرده اند که این جور دربدرمان کرده اند و می کنند کاش می فهمیدند تابعیت هرنقطه امن جهان را هم که داشته باشند باز افغانستانی اند و آبرو و اقتدار و استقلال این مرز و بوم گلی خواهد بود برسرهمه و ناامنی و عقب ماندگی همه جانبه آن نیشی خواهد بود بر تن و روح آسایش عاریه ای شان!!

کبک سیاسی چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 21:43 http://kabkesiasy.blogfa.com/

پروا مکن
خدا هنوز زنده است
پر وا کن.

زیبا بود عمیقا!!

حوری .واحد16 چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 22:04

میشه منتظر اتفاقات بود و دید ولی بهتر از اون دعا و طلب صبر از خدا برای دیدن این غرایب قرنه!!

دیری است صبرمان لبریز شده است حوری جانم !!

کبک سیاسی پنج‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 00:00 http://kabkesiasy.blogfa.com/

در کبک سیاسی بخوانید
مناظره ی کهنه سوار و تازه نفس- (جناب بهرام و کبک سیاسی)

هدی جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 18:32

تو که گفتی امنه!:)

نترس بابا اینها مانورن !

عبدالله افراشته یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:07 http://boostanegol.parsiblog.com

خدایا به هرکس هرچه خواسته (از عقل و توان و هوش و صبر و ...) بده به من هم پول بده که همه اینها بی پول بی ارزشند

امین یارب العالمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد