... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

حکایت یک اس الهیاتی

گفت: آخرخدای خودرا یافتی؟

         یاهنوزایمان به خدای محمد داری؟

گفتم: پیامبران آمدند تا ما را به خدای خود برسانند یا به خدای خودمان یا به خدا؟

---------------------------

پ.ن: مثل بچه آدم، نصفه شبی داشتم تاملات و تفکرات و تدبرات میکردم ببینم حق با کواین است که امرمجرد را می پذیرد یا کارنپ که سعی دارد ازپذیرش آن سرباز زند و متافیزیک را درحد یک ابزار بپذیرد که اس زهرا ازراه رسید و فازم راحسابی عوض کرد خدا حفظش کند کارهمیشگی اش هست و خدارحمت کند مبدع موبایل و اس و ...را کاش این وسایل را چنان هوشمند طراحی میکرد که میتوانستند حال فضاهای طرفین ارتباط را پاس بدارند.زهرا را که دراثربی خوابی نذرکرده بود حالمو بگیره به هرزحمتی بود فرستادم گوسفندهای مستربین را بشمارد، بعدش خودم ماندم و آشی که برایم فرستاده بود.

پ.ن: ومن هم بنا به رسم رایج، کاسه آشش را خالی نفرستادم.

نظرات 15 + ارسال نظر
دختری در آتش پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:43 http://onfire.blogfa.com

سلام...
چه خوب که اهل تفکر و تامل و تدبر هستین...
خدای محمد (صلوات الله علیه و آله) رب مطلقه ولی رب ما رب مقید پس به یک معنا ما هنوز به خدای حضرت محمد ایمان نیاوردیم!

سلام

دا پنج‌شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:30

مگر اصلا پیامبران آمده اند؟
راستی اون چی بود گفتی ؟ خوداااا
اهان خدا !
خب حالا این خدا چی هست؟ ربطی به نظام مقدس دارد یا مرتبط با امور سیاسی ؟

پیامبری ازکنارکوچه ماگذشت حالا محله شمارو نمیدونم.

کبک سیاسی جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:22

مرگ دست خداست
زنها وسیله اند.
پیشاپیش روز زن بر شما مبارک باد. :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

تشکر

اسکندری جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:11

سلام . شنیده ام در هر سبحان الله مرگ پنداری از اله نهفته است. نتزیه اویی که از پندارهای ما برتر است.

سلام
پس می شود گفت خدا ی هرکس بقدر و اندازه خود اوست!

زهرا شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:11

سلام
خبری نیست

سلام
سوال هم گاه یه نوع جوابه دیگه زهراجان!

طاعون شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 http://taoon.blogfa.com/

سلام
روزتون مبارک

سلام
ممنون

طاعون شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:18 http://taoon.blogfa.com/

دوباره شما رو لینک کردم

ناله‌های یک درخت یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:03 http://mshaghad.persianblog.ir/

سلام

سلام

خواب نما یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:43

سوال خوبیه
یعنی سوال خیلی خوبیه
فکرم رو مشغول کردی

منتظرم نتایج فکرتون رو بخونم.

فرزانه یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 16:45 http://kolbe-tanhayee-man.loxblog.com

سلام لیلا جان خواهر
لیلا جان دوست دارم وقتی وبم رو باز می کنم نظر شما هم رو در درج نظراتم داشته باشم درسته که وبم مطالبش خدایی و الی نیست اما حرف از دلتنگیهای دلم میزنه ممنون میشم سر بزنید و قابل بدونید و نظری بدید نمیکم همیشه اما گهگداری بیاید خوشحالم میکنید
موفق باشی خواهز عزیز

سلام خواهرگلم
چشم
قول میدم هروقت وبگردیم گل کرد بهت سربزنم.

فرزانه دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:34 http://kolbe-tanhayee-man.loxblog.com

این شالله که همیشه وبگردیتون گل کنه
آخه اگه نکنه من باید براتون کارت دعوت بفرستم
خانمی جون
عیبی نداره هر وقت اومدین به کلبه ام قبلش خبر بدید حتما یه چیزی قربونی کنم خواهر عزیز

خوابگاه/بیت المقدس 16 دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 13:57

و اما در مورد خدا!
یک نمونه زیبا در رسیدن به خدا که بهترین مصداق برای یافتن خدای بی طرف میشه پیداکرد داستان موسی و شبان از دفتر دوم مثنوی معنویه که یک پیامبر خط میده و یک بنده ی معمولی خدا رو در بهترین حالتش مکاشفه می کنه!
درمورد دوم آش رو نفهمیدم قضیه ش چیه اما برای شادی روح عزیزازدست رفته (مخترع اسمس و موبایل)متفق القول باشما درود فرستادم

مگه مخترع اس به رحمت خداپیوسته ! چی بد !
راستی یادم باشه بیت المقدس رو اینبارزیارت کنم.

بهرام دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 21:08 http://pargar4.persianblog.ir



گفت: آخرخدای خودرا یافتی؟
گفتم: گمش نکرده بودمش که بیابم.
گفت:هنوزایمان به خدای محمد داری؟
گفتم: آنچه که ندارم ایمان است، فرق نمیکند به کی و چی! دیگر به "ایمان" کاری ندارم.
گفت: پیامبران آمدند تا ما را به خدای خود برسانند یا به خدای خودمان یا به خدا؟
گفتم: یعنی اگر پیامبران نمی آمدند، خدا همچون جزیره ای نامکشوف میماند؟

گفت: آنچه ندارم ایمان است، فرق نمی کند به کی و چی ! دیگر به «ایمان» کاری ندارم .
گفتم: بدون ایمان هم می توان از ایمان خلاصی یافت؟
گفت: یعنی اگر پیامبران نمی آمدند، خداهمچون جزیره ای نامکشوف میماند؟
گفتم: عقل به تنهایی، با همه تب و تابش هیچوقت منو درمقصد پیاده نکرده است؟

روح سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 00:27

خودتون گفتی:خدارحمت کند مبدع موبایل و اس و ...

خب خدا رحمتش کند.

فرزانه چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 http://kolbe-tanhayee-man.loxblog.com

دوستت دارم تو را دیوانه وار

از تو احیاء شد چنین دنیای عشق

ای انیس لحظه های بی کسی

در دلم برپا شده غوغای عشق

تشنه آغوش گرم تو منم

من که مجنونم توئی لیلای عشق

زنده باشی خواهر گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد