... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

چه ها می بینم خیال است آیا

امروزچیز عجیبی فهمیدم، خیلی عجیب؛ شاید، شاید، شاید هیچ چیز به اندازه رازهایی که درسینه جا می دهیم مارا بزرگ نکند. رازهای تواند که به تو می گویند چقدر زور بودن داری!!
نظرات 2 + ارسال نظر
بهرام یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:40 http://pargar4.persianblog.ir

رازداری صفت ستوده ایست. اما اینکه "وزن بودن" آدمی را منوط بدان کنیم کمی به صفات ستوده دیگر انسانی مانند بخشندگی و فداکاری و ... برمیخورد. ما با یک صفت نیست که اینور و آنور میشویم، کسی میتواند رازدار نباشد و بسیار آدم خوبی هم باشد با محاسن دیگر. و کسی هم میتواند رازدار باشد و رازدار دزدان و آدمکشان و خائنان به مردم.
ازینهم گذشته میتوان در خود ارزش همین رازداری نیز اما و اگر کرد و این وزن بودن. مثلا میتوان پرسید که آیا رازهای درون سینه یک زحمتکش بی آزار بیشتر است یا رازهای درون سینه یک مسئول استخبارات؟ و در باره وزن بودن (اگر منظورتان را از زور بودن درست فهمیده باشم) هر یک خودتان قضاوت کنید.

راز دانی یعنی مواجهه با وجهی از حقیقت، یعنی کناررفتن پرده های بی خبری، یعنی قدم گذاشتن حقیقت به ساحت درونی ما، کوچیک که باشی حقیقت بیرون می ریزد چون رازها جا گیرند ظرفیت می طلبند. هرچه وسیعترباشی پذیراتری و وسیع بودن یعنی داشتن همه حسناتی که شما فرمودید.

island download یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 20:05 http://islanddownload.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
وب جالب و زیبایی داری
دوست داشتی منو بانام @جزیره دانلود@ ل?نک کن و بیا تو وبلاگم بگو
با جه عنوانی لینکت کنم

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد