... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

رمضان با خدمات ایرانسل

صرف نظر از یکی دو سایت و برنامه ای که نیازهمیشگی توست و انگارایرانسل تصمیم گرفته است  اصلا بازشان نکند، برای بازشدن برخی صفحات بی نهایت کم حجم هم باید کلی وقتت تلف شود، تصمیم گرفته بودم اینبار خدمات ایرانسل خریداری نکنم اما کنترل از راه دور گروه مطالعات زنان باز به سمت این کار بی حاصل کشاندم . تاقبل ازماه رمضان باز مشکل به این حادی الان نبود، حداقل تایک مقاله نسبتا عریض و طول را می خواندی و کمی از کارهای تایپت را انجام می دادی و گاه حتی آشپزی ات را به سامان می رساندی، یک فایل 100 کیلوبایتی بازمی شد ولی این شب وروزها متاسفانه برای نفس کانکت شدن، کلی باید سرصف بمانی.


نمی دانم مشکل چیست و چطور حل می شود فقط یک چیز میدانم، این رسمش نیست ایرانسل هزینه بگیرد ولی پاسخگونباشد. 

نظرات 9 + ارسال نظر
جعفر سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:10

شما بی زحمت ایرانسل رو هم عطف کنید به تمام دولت و ملت ایران که پاسخگو نیستند.

جساره تجربه من میگه درحل مشکلات عطف گرایی خیلی نتیجه بخش نیست همه میگن برای حل مشکل آنرا تجزبه کنید نه ترکیب.

ارزیاب سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:48 http://http://dinpajoohan.mihanblog.com/post/153

سلام
10 روز گذشته را با اینترنت ایرانسل کلنجار رفتم
به نظرم ظهرها بهترین زمان سرویس دهی شون هست
ظهر امتحان کنید

سلام
متشکرم

Reshare سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:11

سبحان الله
کاسه لیسا این همه مستی چرا؟

معاذالله

نه وجه کاسه لیسی را دریافتم نه وجه مستی را!!
فکرنمیکنم تابحال پذیرای نقد مودبانه نبوده باشم که نیاز به این راه افتاده است.( البته براساس درک خود از عبارتتان پاسخ دادم )

بینا سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:47

سلام
نام گروه "مطالعات زنان" را بردید
خبر دارید که نام رشته "مطالعات زنان" در ایران به تازگی از گردنه بومی سازی گذشت و با تصویب "شورای تخصصی تحول و ارتقای علوم انسانی" محتوا و سر فصل های آن تغیر کرد. و نام آن به رشته "حقوق زن در اسلام" تبدیل شد و از این پس به جای "مطالعات زنان" حقوق زن در اسلام خواهیم داشت. همزمان با این تصمیم برگزاری دوره دکترای حقوق زن در اسلام نیز تصویب شد. پس شما هم بعد از این قانون را رعایت کنید!!!!

ماهنامه "مهرنامه" در شماره جدید خود (شماره 23, تیر 91) این موضوع را تحلیل و بررسی نموده است. برخی از مقالات آن را که من خواندم جالب بود. مقالاتی مثل "از فعالان جنبش زنان تا دختران حوزه علمیه" , "خدا حافظ مطالعات زنان", "مطالعات زنان فرزند نارس علوم انسانی" و چند مقاله و گفتگوی دیگر.

البته اگر بخواهید مهرنامه را بخوانید باید 7 هزار تومان بابت هر شماره آن پرداخت که به قول ما هراتی ها می شود با آن یک کلیو مرغ خرید و به جای پرورش روح به پرورش جان پرداخت.

سلام
ازبابت اطلاعاتی که دادید متشکرم.
بهرحال تامل دردلایل این تغییرنام کارلازمی است ازآن جهت که به سختی می توان ابعاد این حوزه مطالعاتی را تحت عنوان حقوق زن گنجاند.

درقسمت هزینه اش هم معتقدم اگر مقالاتش واقعا علمی باشند می ارزد...

می بینید هراتی ها چندان هم طرفدار پرورش تک بعدی نیستند.

خسروی چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 13:14

ویل للمطففین..

به زبان ساده اش کم فروشی سرعت !!
چی جالب !

مجید پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:07

سال پاسخگویی تمام شده است خواهر!

Reshare پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:09

سبحان الله
کاسه لیسا این همه مستی چرا؟
تا به چند از عقل و دین بیگانگی
دیده وا کن وانه این دیوانگی
مشتم اندر پیش مردم وا مکن
پرده داری، کن مرا رسوا مکن
غافلی کز این فساد انگیختن
مر مرا واجب کنی خون ریختن
دل مرا گوید که دست از من بشوی
دل ندارم؛ رو دل دیگر بجوی
مانع مطلب برای چیستی؟
پردگی رازا تو دیگر کیستی؟
باز آن گوینده گفتن ساز کرد
وز زبان من سخن آغاز کرد
هِل زمانی تا شوم دمساز خویش
بشنوم با گوش خویش آواز خویش
تا ببینم این که گوید راز، کیست؟
از زبان من سخن پرداز کیست؟

ازابیات آخر شعر مشخص است باید سروده عمان سامانی باشد... چی جالب...
عاشق دیوان عمان هستم مخصوصا قسمتهایی ازآن که با صدای سراج درآّلبوم وداع اجراشده است.

Reshare پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:17

سبحان الله
وقتی دنیای شما را در نوشته هایتان می بینم، این حرفها را به خودم می گویم!

hadsieh دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:48

پس خوبه ماهم قید دکترای مطالعات زنان بزنیم چرا که با این تغییر نام کلاسش کلی پایین اومده البته در افغانستان هم چند تا از مدافعین حقوق زنان خواستار این رشته دردانشگاهها هستندالبته با همون اسم مطالعات زنان.

انقدر نام گرا نباش بچه !!!!!!

انشالله این رشته را راه خواهیم انداخت، هرچند بیشتراز آموزش به پژوهشگده اش می اندیشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد