... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

نیستان را به آتش می کشانم

هزار بار هم آتش بنویسی و آتش بخوانی آخ و اوفی از تو برنمی خیزد، برای فهم آتش باید سوخت، راستی که سخت ترین درس انسان، آتش است!!

نظرات 11 + ارسال نظر
site01 یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:48 http://www.site01.edo.ir

606559156182855آیا بالاخره راهی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد ؟؟؟
یک راه مطمئن و درآمدزا برای کسانیکه مایلند از صفر شروع نموده و از هیچ به همه چیز برسند
درآمد بسیار زیاد , آسان , مطمئن و قانونی برای صاحبان سایتها , وبلاگها و بازاریابها
با هر بازدید و سابقه فعالیتی که دارید به گروه ما بپیوندید
>>> و طعم واقعی پول اینترنتی را حس کنید <<<
آیا تا به حال اندیشیده اید که می توانید در منزل و بدون نیاز به خروج از منزل حتی تا سقف 755 هزار تومان در ماه نیز درآمد داشته باشید؟؟؟
برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید
http://www.site01.edo.ir

[ بدون نام ] یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:27

این بهترین جمله ای بود که بین گپ و گفت هامون بهم هدیه دادی...
چه خوبه دوستان دلسوزی کنن و مراقب هم باشن:*

بهترین ها رو برای همیشه ات آرزو میکنم هدای نازنین.

هدی یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:30

این بهترین جمله ای بود که بین گپ و گفتامون بهم هدیه دادی.
چه خوبه دوستای خوب داشته باشی و برات دلسوزی کنن مراقبت باشن.

دوستت دارم زیااااااد

بینا دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:51

احساس سوختن به تماشا نمی شود
آتش بگیر تا که بدانی چه می کشم

و تازه آتش داریم تا آتش و دانستن تا دانستن!!

محمدکاظم کاظمی دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:56 http://mkkazemi.persianblog.ir

سلام عرض شد. بهره بردم. پایدار باشید.

سلام براستاد بسیار گرامی مان
خوش اومدید
پایدار باشید

حسنا دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:01

حرف از آتش که می شود ققنوس از میان اسطوره ها بلند می شود ،، نفسی دوباره می کشد و جانی تازه می یابد..باید چشید تا به فهم برسیم.

طفلی این صدرا راست گفته رفیق ما واقعا هردم می میریم و تازه میشیم و حفظ وحدت این جانهای متجدد متحریم کرده !

بهرام دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:51 http://pargar4.persianblog.ir

چون شیطان از جنس آتش است...

و آتش بیار معرکه!!

خواب نما سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:30

سلام
صبح به خیر

سلام
ظهر بخیر

غزل سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 http://www.melodighalbman.blogfa.com

سلام این پیام امروز تو وبلاگم اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست......
...... 20 روز دیگه منتظر معجزه باش...

سلام

پریسا سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 18:47

این آتش گرفتن رنجه، این رنج هم از آگاهیه. خیلی زیبا و مقدسه، چون حرکت به سوی خداست. رنج شیرینیه بچش و لذت ببر. از جهالت هزار برابر بهتره.چرا که با این رنجت یاد می گیری که یه خدمتی کنی یا حداقل یکی رو آگاه کنی.

ناله از درد نکن
آتشی را که دراو زیسته ای سرد مکن

نادر دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 17:46

دردی است در دلم
دردی که قصه نیست خیال نیست شعر نیست
دردی که آتش است...
نادر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد