... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

ظرف

گاه با اتفاق یا وضعیتی درزندگی رو به رو می شویم که هضمش برایمان دشواراست، احساس میکنیم تحملش فوق توان ماست. اغلب  قضیه را به روزگار و بازیهای زندگی ربط میدهیم ولی آیا این تمام پاسخ است؟

نمیدانم چرا ولی امشب ذهنم میل شدیدی دارد پای فراسو را به این عرصه بکشد؛ بی اذن او حتی برگی از درختی نمی افتد. شک ندارم.

خدایا!! می ترسم دراین شکستنها که ظرفم را هدف گرفته اند روزی رسد که به کلی اوت شوم...

نظرات 6 + ارسال نظر
زهرا یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 16:37

نترسین
توی بازی ای که خدا طرف مقابله تون هست
حتی اگر اوت هم شوید
باز هم برنده اعلامتان خواهد کرد.
در ثانی من خدای بازنده را نمیپرستم.
ترجیح میدهم ببازم .
تا اینکه بندگی کنم.
تا اینکه بی بهانه پاداش بگیرم.

پریسا یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 17:56 http://sobhgahan.blogfa.com/

نباید ظرفمان بزرگ شود؟ اگر شکستنی نباشه، تغییری هم هست؟
به دوستم گفتم: می ترسم با این شرایط های سخت ارزشهایی رو که دارم از دست بدم. گفت: اگر ارزش هات، ارزشمند باشند، مطمئن باش هیچ وقت از بین نمی رند.

دادا یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:10

سلام .
من بی نهایت برای شما و تلاش برای وقوف به تجربه های ذهنی و روانی و اندیشگی درونتان ، احترام قائلم. اما ...

سلام

هدهد سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 15:08 http://mesopotamia.blogfa.com

دلواپسی طعم دارت را گذاشتی یک جای امن که جایش را غریبه ها نمی دانند.
من پیدایش کردم و هنوز مشغول دوست داشتنت هستم...

فقط مانده ام سخت در عجب! میان این روح عارفانه ای که همینطور یک ریز دارد از کاسه متنت شره میکند...این کلمه « اوت» چرا انقدر بداخم و ناموزون به چشمم می آید.
نکن اینطور آغا!

هدهدجان کوتاه بیا یه کم ....


اوت را راست میگی خودمم این نقد رو ببرخودم دارم.

خسروی پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 13:35

چند روزی ست که این شکستن ها ظرف من راهم بدجور نشانه گرفته اند...منم می ترسم..خیلی هم می ترسم

ترسی تنیده به جان!

مهدی شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 http://www.aynn.blogfa.com

سلام
با توضیح یک آیه در مورد توجه به امام عصر عج در خدمتم و مشتاق نظر شما

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد