... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

کلید آخر

یکی از لذتهای عمیق دنیا که شاید دربهشت هم نشود نمونه اش رایافت لذت به پایان رساندن یک مقاله پرماجراست اونم درنزدیکی های صبح. جالب است تا وقتی پشت جمله آخر هستی خوابهای عالم به تو هجوم می آورند، همینکه کلید آخررا زدی همه شان تارومارمی شوند. زنده باد کلیدآخر. 


نظرات 5 + ارسال نظر
اپیزود چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:47 http://episode33.blogfa.com

واقعا هم که زنده باد کلید اخر که بعد از آن آنقدر هیجان داری که می خواهی بروی و یک چرخ هم دور دنیا بزنی وکلی برنامه جدید به ذهن می رسد و خلاصه تا یک هفته ایی حسابی کیفوری....

خاصیت لذت های دنیا اینه که درکنارضدشون میشه درکشون کرد.

خسروی پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:13

آخ آخ..من دو سال است که منتظر این کلید آخرم..دارم افسردگی می گیرم به خدا
بارها با خودم تصورش کرده ام..وصف اش کرده ام..

ای واااااااااااای یعنی کلید پایان نامه !؟

فاطمه. پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 21:46

خسته نباشی لیلاجون. تازه اومدی منم برا نماز بیدار کری.

بیدار رو بیدار نمی کنند.

فضول باشی جمعه 28 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:34

ببخشید فاطمه خانم من متوجه این جمله نشدم "اومدی منم برای نماز بیدار کردی" منظور تان همین فضای مجازی بود یا در یک زمان دیگری شما را بیدار کرده بودند و خواستید این جا از لیلا خانم تشکر کرده باشید. کمی کیج شدم چون این ساعت معمولا ساعت نماز خواندن هم نیست.

فاطمه پاسخ خواهد داد.

فاطمه شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 18:46

لیلا خانم دوست و هم اتاقیمه. نزدیک اذان صبح مقاله اش تمام شد و اومد ببیدارم کرد.همین.

اهان ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد