... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

مادر- محقق

«مشکل بدتر از بد این که وقت تمام شده و من با این بچه جیغ جیغوی که دارم که هیچ کس نگه‌اش نمی‌داره  و الی ماشاالله که اذیت می‌کنه چی کار کنم ، همین دست و پا شکسته‌ها رو که نوشتم صبح ساعت 7ونیم تا نه که باباش هستند و اونم خوابه وقت داشتم برم حرم کتاب بگیرم بیام خونه بنویسم.»

-------------

الف: پایانی از گزارش کار یک مادر- محقق علاقمند و پرکار.

ب: مادر-پژوهشگرعزیز! دست و پاشکسته هایت را خواندم مثل همیشه عالی بود، الحق که به قول استاد به معنی حقیقی کلمه محققی قناتی هستی، خواندن کارهایت مرا به وجد می آورد.

ج: وقتی بابا و مامان هردو محقق اند بی انصافی نیست این تقسیم کاردربچه داری!؟

نظرات 8 + ارسال نظر
DiaMusic.com دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:46 http://www.diamusic.com

کافیه عضو شی و بگی کد چه موزیکی رو میخوای!

نهایتا 24 ساعته با 5 تا پلیر برات ارسال میشه!

دانلود به روزترین موسیقی ها + امکان پخش انلاین + ارئه کد اجرای تحت وب

هم زمان!

دانلود ویدئو + امکان نمایش انلاین!

و ده ها موضوع دیگه در رابطه با موسیقی که شاید کنار هم فقط اینجا باشه!

تبلیغات دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:27 http://www.iranspam.blogfa.com

سلام وبلاگ قشنگی دارید اسپمر برای تبلیغ وبلاگت میخوای ؟ میدونی اسپمر چیه ؟ اسپمر یه نرم افزاره که خیلی راحت و سریع لیست وبلاگ ها رو برات اتومات جمع می کنه و نظری که دوست داری براشون ارسال میکنه . . . !!! اینطوری خیلی سریع آمار وبلاگت افزایش پیدا می کنه قیمت اسپمر ها فوق العادس برای خرید به شماره زیر پیامک بزنید 09375053786 اسپمر بلاگفا : 2000 تومان اسپمر بلاگ اسکای : 2000 تومان اسپمر میهن بلاگ : 5000 تومان زود بیا www.iranspam.blogfa.com

کتاب داستان تو حتی یه عاشق ترسوهم نیستی! عاشقانه ای متفاوت از ساسان شیبانی نژاد. برای دانلود کتاب به وبلاگ زیر بروید . ((به مغازه ی پارچه فروشی نگاه کردم ؛ ندیدمش ، آنجا نبود .جوابش را ندادم . جستجو کردم ،چیزی نیافتم.کنارم بود در دستم ، از دست دادمش.مثل گل در پارچه های گلدار گم شده بود .)) از متن کتاب

دادا دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 22:16

راست میگویی . مناسبات زن و مردی در میان ما بر وفق انصاف و عدالت و مروت و اخلاق نیست .

و دین شاید!!

ضد زندیق دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 23:37

ای زندیقققققققققققققق ای طرفدار برابری زن ضعیفه و مردهای قوامون النساء ای آزادی پرست ای دشمن حوزه علمیه ، ای طرفدار روشنفکرای طرفدار استکبار غرب که دست غرب یا نمیدونم کجاشون از آستین این روشنفکرا یا نمیدونم کجاشون زده بیرون. خجالت بکش . تورو چه به تحقیق. برو بچه داری تو بکن این همه نق هم نزن بزار ما مردها کارمون رو بکنیم یه لقمه نون حلال از کنج حجره مون دربیاریم. برو . د گفتم برو.

ای وااااااااااای قطعا بانوشتن این کامنت فشارتون حسابی بالا زده ....
چشم
قول میدیم سرراه حجره تون بساط تحقیقمون رو پهن نکنیم که مانع کاسبی تون نشه فقط شما جوش نزنیدااااااا!!!!!!

مادرـ محقق سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 18:02

سلام حسابی غافلگیرم کردید الحق که رئیس نکته سنجی هستید ممنون از این همه لطف تون

سلام
خواهش مادر محقق عزیز
کوچولوها و تحقیقات مستدام باد!!

حسنا سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 20:31

حرص نخورید قوروتبخورید..برای ما که جواب داده! برای شما هم انشالله جواب میده.

خب یه کم به ما هم تعارف کن یکه خور!!!

نسیم سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 23:39

سلام وقت بخیر نسیم یا همان زهره آشنای شمایم در همین قم. دلم که برای مشهد و مشهدی ها تنگ که می‌شود میام و یه سری تقریبا طولانی به شما و خیلی از آشناهای مشهدی تو همین فضای مجازی می‌زنم. هر وقت که از شما خبر میگیرم نمی دونم چرا دلتنگتر میشم؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام
الهییییییی !!!
خب تقصیرشما قمی هاست که جمع وجماعتی ندارید مارا به زور به خود کشاند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد