... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

جنگ

یکی ازپنج همسفرگفت: راستی عجب آدمهایی بودیم ما، چطور می رفتیم جنگ!؟

دومی گفت: می دونی چرا الان حاضر نیستیم بریم جنگ، بخاطر پول، این ثروت فکرجنگ را ازسرمان بیرون کرده.


نظرات 3 + ارسال نظر
بهرام جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:08 http://pargar6.persianblog.ir

چه خوب! بالاخره یکبار هم که شده این "پول کثیف" توانست آدمیانی را از کشتن و کشته شدن باز دارد.

پول کثیف نیست ما اونو کثیف می سازیم.

nahid شنبه 27 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 21:51

با توجه به مطالبی که تا حالا از شما خوندم واقعن پست به این ضعیفی از شما بعید بود. انقدر ناپخته‌گی در بیان واقعیت یک واقعه‌ی اینهمه بزرگ

نقل یک شنیده بود.

خسروی یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:52

ابروی حــســیــن به کهکشان می ارزد
یک موی حــســیــن بر دو جهان می ارزد
گفتم که بگو بهشت را قیمت چیست
گفتا که حــســیــن بیش از آن می ارزد

سلام
تسلیت و عزاداری ها قبول

سلام
تسلیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد