... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

آزادی و تنبلی

  • این روزها فرصت آزاد بین کلاس مکافات، شروع می کنم به مرور محتوای بردهای دانشگاه. تقریبا یک برد درمیان بحث حجاب و تبلیغ حجاب خود نمایی میکند. برخی شان چنان توهین آمیزند که اگر یکی ازهمان به اصطلاح بدحجابها می بودم و گذرم به این نوشته جات می افتاد ازلج هم که شده قید همان حجاب بد را هم می زدم.
  • عنوان « تنبلانه ترین جمله دنیا» کنارعکس دکتردینانی منو به سمت نشریه بربچه های دانشجو کشاند. دکتر دینانی می گوید: «جمله ی « آزاد باش!  هرکس حق دارد هرعقیده ای داشته باشد.» حرف ظاهرا خوب، مدرن و صلح طلبانه ای به نظر می رسد اما تنبلانه ترین سخن ممکن است. باید دانست که واقعیت چیست و کجاست نه این که هرکس هرعقیده ای بخواهد داشته باشد» راستش هرچی فکر میکنم برخلاف ایشان، به یک روایت،  این آزادی را تنیده با رنج و سختی می بینم!!

----------------

امشب اینترنت نداشتم، پشت سیستم داشتم مشق هامو می نوشتم که ناباورانه کانکت شدم. نمی دانم با حساب کدام بنده خدا ولی الان به صرف یک بلوتوث روشن، وصل هستم.مسالهٌ! آیا مجاز به ارسال این پست  بااشتراکی مجهول المالک هستم؟

نظرات 5 + ارسال نظر
بهرام جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 http://pargar6.persianblog.ir

به فتوای من:
"بله مجازید."
مشروط به ایتکه اگر روزی کسی در نزدیکی شما، از نداری اینترنت، با بلوتوث شما کانکت شد، شما هم راضی باشید و لبخند بزنید.

فتوای خوشایندی است مخصوصا دروقت ضرورت .

sabze جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 17:55

hello
i am ok

Hello
and you ?
where are you now ?
do you return ?

ح.و.ر.ی شنبه 4 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 16:21

متاسفانه این تبلیغات در دانشگاه خیلی به چشم میخوره حتی اگر توهین هم نباشد گفتن بیش از اندازه ی یک چیزی از توجه مخاطب به اون کم میکنه!این یه اصل هوشمندانه در تبلیغات میتونه باشه که کمتر دیده میشه!نمی خوام بگم شعور مخاطب نادیده گرفته میشه اما این به نوعی اجبار آدم ها در انتخاب مسیر و حتی ظاهرشون هست که نتیجه ی معکوسش رو میشه به راحتی دید..
آزادی واژه ای که این روزها بیشتر از اینکه اندیشه ای در پسش باشه،لغتیه که مُد شده و خیلی وقتها افراد با اطلاعات کم سیاسی و.. با این لغت فقط بازی می کنن!باز هم جز درباره ی یه عده ای،، این کلمه ادعای سانتی مانتالیسمی شده که بگیم الان حال ما خوب نیست!اوضاع خوب نیست!چون آزادی نیست.. و هزار و یک مشکل دیگه رو پیگیری نمی کنیم زیرا به قول تو راحت ترین کار آوردن همین کلمه به زبون!!!این یعنی تنبلی..

تنبلی خیلی بده حوری جان
راستی تاحالا کجا بودی !؟

وحید حلاج پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:41 http://www.pargaar.mihanblog.com

سلام
اتفاقا آزادی در معنای عام ترش می تونه با تنبلی قرین باشه یا نباشه؛ به نظرم ازادی چیزی نیست که بشه گفت سخن تنبلانه ایه

ح016 جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 20:04

عزیزم درگیر درس و مخش:)ولی همیشه به یادت بودم!

ای جان !!!
به یادت هستیم حوری جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد