... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

تعطیلات

دلتنگم و دیدارتو درمان من است

بی رنگ رخت زمانه زندان من است

---------------------------

امیرحسین آبله مرغان ( تا بحال این کلمه را ننوشته بودم ) گرفته، یک هفته است که  مدرسه نرفته.

مفهوم تعطیلات، از روزهای پنجشنبه و جمعه که سرویس مدرسه دنبالش نمی آید و کلاس و درس برقرارنیست درذهنش شکل گرفته. هرجمعه، اس می دهد چرا نمی آیی مشهد، مگه تعطیل نیستی. نمی داند دربزرگ سالی، تعطیلات یعنی ذخیره امیدی اندک برای اتمام پروژه های همیشه برجای مانده. 

هرچقدر فکر میکنم آخرین تعطیلی ام را بیاد نمی آورم. محیط کارم ذهنی است که هیچگاه تعطیلی ندارد حتی درخواب؛ دیشب تا صبح درخواب داشتم مباحثه می کردم.



نظرات 8 + ارسال نظر
اسکندری شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 17:39

خوابهای ما چیزی است مثل خودمان . گاهی درهم و برهم و آشفته ، گاهی روشن و الهام بخش ، گاهی ترسناک و خطرناک وخلاصه مثل زندگی است این رویا ها .

خب این خواب خیلی تنش زا بود با اینکه خیلی تلاش کردم اتیفور رو ازچنک نقدهای سخت سقرا ط نجات بدم اما نتوانستم متاسفانه .

duaa شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:25

salam

سلام دعاجان
خوبی ؟

اسکندری شنبه 11 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:34

مگر دیوانه خواهم شد در این سودا که شب تا روز
سخن با ماه میگویم ، پری در خواب میبینم.

دیوانگی کلن خوبست خیلی خوبست!

ناله‌های یک درخت یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 http://mshaghad.persianblog.ir/

سلام
همین

سلام

اپیزود پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:33

تجربه آبله مرغان را دارم... سلام احوال لیلی خانم؟!!!

سلام
شکر

ح.و.ر.ی سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 19:59

1.امیدوارم امیرحسین بهبود کامل پیدا کنه!
2.یعنی من الان اندر کفِ خواب دیدنتم هااااا:))

*یه بارم شب کنکور من از شب که خوابیدم دقیقا تا صبح داشتم توی خواب یه مسئله ی ریاضی رو حل میکردم!فکر کن تمام شب تا صبح یه خواب رو ببینی!!!

1- ممنونم حوری جان
2- ااااااااای گفتی !!
و معمولا صبح چین روزهایی ادم بشدت احساس خستگی می کند.

علی دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 21:30 http://pcbasic.blogfa.com

همه پست هاتو خوندم
همشون سرشار ازاحساسات پاک
خیلی قشنگه
ممنون

نگار چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:59 http://gangine-ehsas.blogfa.com

ما زنده برآنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست!!!
.
.
.
با این وجود هر از گاهی راکد بودن لازمه!
یه فرصت برای تشکیل یک موج خروشان تر!

آفرین ...
به این جا رسیدی ؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد