... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

تاب گیسو

تو مو می بینی و من پیچش مو !

------------

پ . ن 1: مثل برده های فرعون، عرق ریزان بارو بندیل واقعیتت را بردوش گذاشته،  از کوچه های قاعده، نفس نفس زنان حرکت می کنی، به نقطه هدف نرسیده می بینی فلانی از دیوارجسارت درست روی نقطه هدف فرود آمد. دهانت بازمی ماند، قاعده ها را مرور می کنی، بله، واقعا نظردیگری دارند ولی پس چرا!!!؟؟؟

استاد جانم! کمی درتعلیماتت کوتاه بیا خواهشا، جسورها دارند دنیا را می برند هاااااا!!!

آخ که بعضی وقتها چقدردوست دارم ساده ببینم ولی مگراین واقع بینی با چشم غره های تندش اجازه می دهد.

پ. ن 2: یکی از قشنگ ترین اس های دریافتی درعمرم: سلام، شاگرداول شدم. من امیرحسین هستم. من جایزه گرفتم.

نظرات 4 + ارسال نظر
رضا یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 13:46

سلاااااااااااااااااااااااااام.
وای که چه حسی داره شاگرد اول شدن تبرییییییییییییییییک....درکش می کنم.......ان شاءالله همیشه و تو همه مراحل زندگیش اول باشد

سلام
تشکر

عمو یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:09

سلام امیر حسین. سلام . مبارکباد . همیشه شاگرد اول باشی .

سلام
ممنوم
اگرهمیشه شاگرد اول بشم آینده ام خوب میشه؟

نسیم دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 23:18

سلام

Salam

نگار چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:34 http://gangine-ehsas.blogfa.com

وای چند وقته که اینحا نیومده بودم!!!
به ظاهر تغییر کرده ولی مثل گذشته هنوز گرمه!
درسته که بعضی وقتا از بس نوشته هاتون عمیقه ، معنی شون رو درست نمیفهمم ولی احساس خوبی بهم دست میده وقتی میخونمشون!
به هرحال خیلی قشنگ احساسات تون رو به نوشتن درمیارین خاله لیلا!

خوش آمدی نگارجان
ممنووووون خواهرزاده گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد