... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

سوی آن سلطان خوبان الرحیل

امیرالمومنین(ع):

«آه من قله الزاد و طول الطریق و بعد السفر و عظیم المورد.»

آه از کمی توشه و درازی راه و دوری سفر و سختی ورودگاه.

نظرات 4 + ارسال نظر
آبجی کامکاس دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:38

والله لیلا خانم درد منم همینه شب و روز تو فکر همین کمی توشه و توفقگاههای سخت قیامت هستم شماهم هرروز گیر میدین چته آشفته ای ؟
حال منم که درک نمی کنی میخوای با سراجت برقصم. به ای خدا حوصله شنیدن هیچ صدایی رو ندارم خوابگاه و انتخابات هم اعصاب برام نذاشته الان تا آخرتابستون باید آواره باشم الان احساس میکنم دیگه خل چل شدم.

بهرام دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:53 http://pargar6.persianblog.ir

http://www.palestine-savior.blogsky.com/1391/02/21/post-382/


کتاب "سرشت جنسی انسان" برای خواندن توصیه میشود.

زینب دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:52

امام علی (ع):ای مردم در کسب اعمال نیکو و خیر بکوشید و از فرا رسیدن مرگ ناگهانی بترسید زیرا آنچه از مال و روزی که از دستتان رفته امید بازگشت آن وجود دارد اما عمر گذشته را نمی توان باز گرداند. نهج البلاغه خطبه 114

[ بدون نام ] چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:35

همتم بدرقه ی راه کن ای طایر قدس
که دراز است ره مقصد و من نوسفرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد