... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

انتخاب

بی جاذبه، انتخاب اجبارمی شود.
نظرات 10 + ارسال نظر
زینب یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 13:00

سلام لیلا جان..
امان از دست این دل ..امان..همه چی به دل بر می گرده..این جاذبه هم همین طور..عجب موجودی عجیبی است این دل!!!!!!! خیلی وقته توجه منو به خودش جلب کرده..راستی اگه این دل نبود چه اتفاقی می افتاد؟؟؟؟اصلا می شد زندگی کرد؟؟؟

سمیرا یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 20:26

سلام

یاد ازدواجهای اجباری افتادم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فرزانه دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 00:56

من از حقوق متنفر بودم ولی تنها مجاز بودم حقوق برم یا شیمی.

بهرام دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 13:54 http://pargar6.persianblog.ir

بسیار درست است، همانگونه که تحت تاثیر جاذبه، بسیاری از "اجبارهای" ما، "انتخاب" می نمایند. خیال میکنیم خودمان انتخاب کرده ایم در حالیکه اینگونه نیست، در موارد عدیده ای ترشح هومرمونی ست که بما دیکته میکند؛ و یا آن "محیط فرهنگیی" که در آنها خلق و خوی ما شکل گرفته است.
اصلا سیستم "انتخاب کردن" ما هم بر مبناهایی پیشینی بنیان نهاده شده است.

عاطی دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 15:57

دکتر با من قهری؟

نسرین دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 18:45

سلام خدمت دوستان
ببخشید آقای بهرام من اجبار را تحت تاثیر محیط قبل دارم ولی ترشح هورمونی را نه.
اگه میشه توضیح بیشتر بدید.

لیلا درجواب بچه ها دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 21:49

سلام بردوستان جان خوابگاهی که انگار همه از تعطیلات برگشتند جز من که هنوز درتعطیلات بسر می برم .

اما عاطی جان!!!
یک عاااااااااااااااااالمه تبریک عرض میکنم خدمت شما و آقای دکتر. به خوبی و خوشی و توام با احساس رضایتی عمیق و مستدام به پای هم پیرشوید. به زودی به همراه بربچه ها خدمت می رسم عزیز.

بهرام سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:41 http://pargar6.persianblog.ir

بسیاری از دافعه ها و جاذبه های عاطفی ما نسبت به آدمیان دیگر معلول همین ترشحات هورمونی ست. عاشق شدن برجسته ترین حسی ست که ازین دست ترشحات هورمونی تابعیت میکند. حتی کینه هم معلول همین هورمون عشق (اوکسی توسین) است و بهمین دلیل از قدیم میگفته اند که کینه و عشق دو روی یک سکه است.
در گوگل بگردید زیر عنوان بیوشیمی مغز.
ﻧﺎﻗﻞ ﻫﺎی ﻋﺼﺒﯽ ﻣﻬمی مانند ﺳﺮوﺗﻮﻧﯿﻦ،دوﭘﺎﻣﯿﻦ، ﮐﻪ ﮐﺎﻫﺶ ﻣﯽ ﯾﺎﺑﻨﺪ کلا سیستم سازماندهی عاطفی ما دگرگون میشود.

نسرین سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 23:57

تشکر از راهنمایی شما

اپیزود سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:27

راه در رو کجای این دنیاست؟
کوچه های زمانه بن بستند
چه کسی با جهان موافق بود؟
که جهان را به ریشمان بستند؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد