... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

نشان

مهمانان امشب ما بس که خورده بودند رغبت شام ما را نداشتند، بهتره بگم جا برای شام ما نداشتند. تمام مدت ذهنم سمت شکم های گرسنه ای بود که دراین شهر دیده نمی شوند. گاهی دیدن گرسنگی و گرسنه ها عادتمان می شود، از درد، دردمان نمی آید. آیا این نشانِ یک بیماری انسانی درما نیست؟
نظرات 7 + ارسال نظر
حسنا چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:13

امسال حاجی از افرادی برایم گفت که حتی یک قوطی روغن نداشتند تا ماه رمضان، اشکنه درست کنند...

حسن توسلی چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 22:36 http://www.waras.blogfa.com

قربان شکم.

نسرین پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:12

پارسال یکی از دوستان شنیدم که یه عروسک گرفت 120هزارتومان اما تو همان لحظات وقتایی بود که من حتی 500تومان نداشتم. گاهی نمی بینی و دردت میاد وای به روزی که ببینی....امیر عرب فرمودند روزی فقرا در مال ثروتمندان است اگه ثروتمندان خمس و زکات مالشان را بپردازند فقیری نمی ماند.

آیا سیستم مصرف این خمس و زکات دربین ما درست است؟

بهرام پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:35 http://pargar6.persianblog.ir

اگر حساسیت بالای شما را اندکی به دیده تساهل بنگریم، این اصل که از "درد دیگران باید درد بکشیم" یک بنیاد اخلاقی بسیار قوی ست. البته این اصل برای ما بنیاد "اخلاق" میشود، اما همین اصل برای بخش گسترده ای از زندگی جانوری هم راعی ست، بدون آنکه مدعی وجود اخلاق در میان جانوران باشیم.

دریک جامعه به سامان و برخوردار از رفاه و آسایش همگانی، شاید حساسیت بالا را بشود پذیرفت اما دراین جامعه .....

3 شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 17:08

سلام.فرزند بزرگ خانواده بودن مسوولیت می آورد.امروز من از خانوادم دورم و فهمیدم داداشم در حال چیدن انار شاخه ای به چشمم برخورد کرده و تنهایی رفته دکتر آخه داداشم سن و سالی نداره.خیلیییییییییییییی نگران و ناراحتم دلم می خواد بمیرم خیلی برام سخته دوست دارم گریه کنم تا آروم بشم. تو را خدا دعا کنید آخه ما جز خدا کسی رو نداریم. ببخش دکتر جان نیاز داشتم با یکی درد دل کنم.

سلام
دست خدا همیشه همراه شما و خانواده محترمتان باد عزیز.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:25

سلام
عیدت مبارک رفیق قدیم... کم پیدایید

سلام
عیدشماهم مبارک .

اپیزود سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:26

سلام
عیدت مبارک رفیق قدیمی
کم پیدایید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد