... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

... آخر دل شدم

جانی دارم چو زلف لیلی همه تاب

!!

زن بودن، بزرگترین محدودیت.

نظرات 9 + ارسال نظر
بهرام شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 19:14 http://pargar6.persianblog.ir

زن بودن شاید مانع بزرگی باشد، اما بزرگترین محدودیت؟! کمی شور است. نمکش را کم کنید به توافق میرسیم.

این جمله را در متن خودش قرار دهیم نمکش تازه کم هم هست ...مطمانم در متن مربوطه به توافق می رسیم.

3 یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 00:04

امروز تو خوابگاه دنبال نفر ششم واسه دوستم می گشتم بعضیا قبول نمی کردند و استدلالشون این بود که اتاق شلوغ میشه و آرامش می خوامو خلاصه...یکی نیست بهشون بگه آخه بندگان خدا ملاصدرا و طوسی و علامه حلی و فارابی و ... تو دوره و زمانی فیلسوف و فقیه شدند و این همه خدمت به ما کردندکه شاید تو شلوغترین مکانها و دارای کمترین امکانات بودند حالا شما یه پایان نامه می خوای بنویسی این همه کلاس میداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خداییش شاید اگه پسرا بودند اتاقا رو 10نفره هم می کردند. شاید به مطلب شما ربطی نداشته باشه ولی ثبت کنید

کوتاه بیا جانم !!!
نفرششم فاجعه است در اتاقهای خوابگاهی که من دیدم.
تازه پایان نامه نویس یک اتاق فقط می خواد تا برگه هاشو پهن کند گفته باشم!!!

نسرین یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 00:11

دختر بودن یعنی چی ؟
دختر بودن یعنی کله قند و لی لی لی لی ...دختر بودن یعنی الگوی خیاطی وسط مجله های در پیت دختر بودن یعنی همونی باشی که مادر و خاله وعمه ت هستند دختر بودن یعنی " دخترو رو چه به رانندگی ؟ "دختر بودن یعنی " شنیدی شوهر سیمین واسه ش یه سرویس طلا خریده 12 میلیون ؟"دختر بودن یعنی باید فیلم مورد علاقه تو ول کنی پاشی چایی بریزیدختر بودن یعنی نخواستن و خواسته شدن دختر بودن یعنی حق هر چیزی رو فقط وقتی داری که تو عقدنامه نوشته باشه دختر بودن یعنی "ببخشید میشه جزوه تونو ببینم ؟"دختر بودن یعنی " به به خانوم خوشگل....هزار ماشالااااااا"دختربودن یعنی " برو تو ، دم در وای نستا"دختر بودن یعنی لباست 4 متر و نیم پارچه ببره که آقایون به گناه نیفتن دختر بودن یعنی "خوب به سلامتی لیسانس هم که گرفتی دیگه باید شوهرت بدیم"دختر بودن یعنی "کجا داری میری؟"دختر بودن یعنی " تو نمیخواد بری اونجا ، من خودم میرم "دختر بودن یعنی "کی بود بهت زنگ زد؟! با کی حرف میزدی؟"دختر بودن یعنی اجازه گرفتن واسه هرچی ، حتی نفس کشیدن...

بعضی هاشو خوب اومدی نسرین خانم.

اپیزود دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:50

ولی به نظر من بزرگترین محدودیت نگاه کج آدم هاست...

درهمین قضیه ماندم؛ آیا مشکل نگاه کج یا راست ادم هاست یا خود زن بودن مشکل است؟

زینب سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 14:50

سلام دوست سفر کرده.

سلام زینب جان
من درسفرم یا حضر؟

نسرین سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:29

دخــتـر باش . . .

خــــودت بــاش . . .

بــگــذار گــرگـــ های شــهــر هـــــر چــهــ

مــی خــواهــنــد بــــــگـــویــنــد . . .

خطرناک شد دیگه ....

نسرین سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:31

√ جدی به دخترای ایرونی باید مدال شجاعت و استقامت داد!
مانتو کوتا میپوشه ، نگاه آنچنانی بهش میکنن !!
میگن نپوش تا نگات نکنن؛
توی نت تیکه میندازن بهش !!
میگن عکس نزار تا حرف نشنوی؛
توی تاکسی مردک میچسبه بهش !!
میگن سوار نشو ؛
توی دانشگاه استاد بهش نظر داره !
میگن خوب درس نخون !
و کلا هر جا میره به جرم دختر بودن باید از هر بشری حرف بشنوه؛
من دوتا راه حل پیشنهاد میکنم:
یا تمام دخترا رو بکشیم
یا مردها رو توجیه کنیم که
آقا ..
این دخترم به اندازه تو حق حضور در اجتماع رو داره !!
سعی کنیم انسان باشیم....

.

بیم موج پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:41 http://bimemoj.blogfa.com

مجاهدت! راه جبران و عبور از محدویت

زندگی ما گویی ازمیان سنگ خارا سربرآورده است.

بی دل یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 16:08 http://www.bidel70.blogfa.com

کلا خود" انسان بودن" و حتی "بودن" هم همچین آش دهن سوزی نیست چه برسد به آنکه" زن" هم باشی!!!

زن بودن خیلی قشنگ است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد